29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op i2905

Precies dit! Ik ben ook echt voor het grootste deel gestopt met lezen want ...
Het zijn geen negatieve verhalen. Het is de realiteit. En de wereld moet stoppen met er een taboe van te maken. Er zijn veel vrouwen die minstens 1 miskraam hebben meegemaakt en maak jezelf niet gek. Maar de andere kant van de munt is dat het de realiteit is en dat naar deze vrouwen ook geluisterd mag worden.

3 jaar geleden

Reactie op CCC1234

Het zijn geen negatieve verhalen. Het is de realiteit. En de wereld moet st ...
Helemaal met je eens!!!💪🏼❤

3 jaar geleden

Reactie op CCC1234

Het zijn geen negatieve verhalen. Het is de realiteit. En de wereld moet st ...
Niemand heeft gezegd dat er niet over gesproken mag worden. Sterker nog ik denk dat alle vrouwen in deze app het niet meer dan de normale gang van zaken achten dat je ook over deze moeilijke en hartverscheurende dingen kunt praten. Misschien in het dagelijks leven een taboe, maar naar mijn idee hier niet hoor. Het is alleen dat voor vrouwen die net zoals ik alles voor het eerst meemaken en alles al zo vreselijk spannend is, bij veel confrontstie het ons onzeker kan maken. Ook dat is normaal. Betekend niet dat de dames moeten stoppen met delen van deze ellende, maar ook niet dat vrouwen niet mogen toegeven dat ze er onzeker van worden. Mijn gouden tip, kies zelf wat je wilt lezen! Ik steun iedereen die zn verhaal hier kwijt wil waar dat ook over is. Meestal zijn dat zelfs dingen waar we met niemand anders over durven praten. En dat is fantastisch. Ik hoop dat dat zo blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Alecrim

Hm. Had een miskraam met 5,5 week en was als een zware menstruatie. Denk da ...
Normaal geen last van menstruatie inderdaad..

3 jaar geleden

Reactie op MDFBS

Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd!! Fijn dat het nu wel goed gaat! Hoe ver ...
Ik ben nu 6 weken als de berekeningen kloppen haha. Ik voel heel veel deze keer en buikje groeit ook gewoon al ! Dus ja deze keer voelt het wel als echt zwanger zijn haha. Heerlijk! Ik mag de 24ste voor de eerste echo.

3 jaar geleden

Volgens mij is de kans zelfs 20% op een miskraam, dus als mensen 2 of 3 kinderen krijgen is de kans heel groot dat van twee mensen één iemand een miskraam heeft gehad. Helaas is het leven niet zo maakbaar als we willen. Betekent niet dat er 80% kans is dat het wel goed gaat! Ik lees ook niet alles want na mijn vorige zwangerschap (miskraam ook helaas) wil ik opnieuw genieten en er vanuit gaan dat het nu wel gewoon goed zit. De arts gaf ook aan dat op basis van de echo's ik geen reden heb om me zorgen te maken dat het weer mis gaat. Het was gewoon domme pech, verder zag alles er goed uit. Persoonlijk ben ik blij dat het vaak genoemd wordt, want mensen praten er niet echt over. Terwijl je echt niet alleen staat en het ook heel veel hoop geeft dat bijna iedereen wel gewoon ook gezonde kinderen krijgt. De details mogen hier natuurlijk achterwege blijven, daar is een speciale groep voor

3 jaar geleden

Ik zwanger van mijn 3e kindje nu en nog nooit voorgehad

3 jaar geleden

Reactie op MDFBS

Ja dat herken ik! Je bent toch op zoek naar een soort van zekerheid! Geniet ...
Dat is niet helemaal waar🤭 wij hadden drie keer een kloppend hartje maar toch in die week een miskraam gehad.. maar het gaat vaker goed dan fout! 👏👶🏻 en vertrouwen hebben in je lichaam.

3 jaar geleden

Ik word ook onderzeker van alle berichten over hoeveel rondes iedereen bezig is, heftige verhalen en miskramen. Maar omdat het mezelf zo bezig houd dat we bezig zijn met zwanger worden, is het ook weer fijn om van anderen te lezen die er ook op dit moment mee bezig zijn.