16 Reacties

5 jaar geleden

Met 5.4 weken 10 jaar terug bloeden en krampen gehad en lege vruchtzakje, werd mij gezegd dat ik mk had... met 7.1 controle of alles schoonwas en was er een hartje en baby van 7mm... kan het niet zijn dat je wat korter zwanger bent?

5 jaar geleden

Reactie op 3kleineschatjes

Met 5.4 weken 10 jaar terug bloeden en krampen gehad en lege vruchtzakje, w ...
Ze zeiden dat de zakje zo groot is dat je ongeveer 6 a 7 weken bent maar bn onregelmatig ongesteld

5 jaar geleden

Ah wat erg! Ik herken je verhaal. Heb het in december meegemaakt. Bij de eerste echo alleen een vruchtzak zonder vruchtje te zien. De verloskundige dacht dat ik misschien minder ver was dan ik dacht. Dat kon niet omdat ik alles heel secuur had bijgehouden. Voelde me ook super zwanger, vermoeid, misselijk etc. Heb aangedrongen op een afspraak bij de gynaecoloog, twee dagen later. Gyn heeft nogmaals echo gemaakt en zei dat dit niks meer ging worden. De miskraam zou mogelijk zelf op gang kunnen komen maar zou ook nog weken kunnen duren. Ik vond het onmenselijk om zo nog weken rond te lopen dus heb de volgende dag tabletten gebruikt om de miskraam zelf op te wekken. Heel verdrietig! Wens je heel veel sterkte!!

5 jaar geleden

Je hebt wel al heel vroeg een echo gehad, bij mij was dat met 8 weken. Misschien scheelt dat ook nog.

5 jaar geleden

Hallo, ik ben vandaag 6+4. Ik heb maandag echo gekregen en was ook enkel vruchtzakje dus ook heel erg ongerust! Nu deze morgen terug echo gehad en er was een heel mooi vruchtje met mooie hartslag. Ik begrijp u ongerustheid maar hoop dat je hieraan weet dat het nog goed kan komen... Positief denken! Ik begrijp zeker u gevoel!

5 jaar geleden

Reactie op Yentl1990

Ze zeiden dat de zakje zo groot is dat je ongeveer 6 a 7 weken bent maar bn ...
Hoop voor je dat het gewoon nog komt 😘. Ik moet morgen eerste echo, ben als de dood nav vorige ervaring 🥴

5 jaar geleden

Hallo, ik ben vandaag 6+4. Ik heb maandag echo gekregen en was ook enkel vr ...
Aahhh gefeliciteerd meid bij mj is er ook helemaal niks te zien ook geen dooierzakje of iets maar me baarmoeder groeit door

5 jaar geleden

Reactie op Yentl1990

Aahhh gefeliciteerd meid bij mj is er ook helemaal niks te zien ook geen do ...
Dank u! Dit was bij mij ook zo! Ook niks te zien behalve de lege vruchtzak. De dokter zei dat dit kan komen omdat het nog klein is dat ze dit soms niet zien omdat hij of zij verstopt zit... Wanneer moet je terug voor echo?

5 jaar geleden

Dank u! Dit was bij mij ook zo! Ook niks te zien behalve de lege vruchtzak. ...
17e moet ik weer terug komen pfff ben er kapot van

5 jaar geleden

Reactie op Yentl1990

17e moet ik weer terug komen pfff ben er kapot van
Ja begrijp jouw heel goed, voelt onzeker nu maar moed houden meid zolang je geen bloeding krijgt is alles voorlopig nog oké... Ik hoop voor jouw dat je vlug een mooie echo kan krijgen! En voel je u echt echt heel onzeker dan gewoon volgende week bellen en vragen voor een echo dan... X

5 jaar geleden

Mijn eerste afspraak was er alleen vruchtzakje met vruchtje te zien, week erop een kloppend hartje maar kon niet gemeten worden ivm de ligging, twee weken later 8+4 en alles goed. Dus de eerste keer was ik nog geen 6 weken

5 jaar geleden

vorige week donderdag echo gehad, alleen vruchtzakje, vandaag echo gehad en geen verandering, ik moet maandag of dinsdag naar de gynaecoloog want ze zegt dat het een missed abortion is 😭😭😭😭 Ik heb geen bloed verlies en ook alle zwangerschaps verschijnselen 😥😥

5 jaar geleden

Reactie op Amaya1207

vorige week donderdag echo gehad, alleen vruchtzakje, vandaag echo gehad en ...
Ik heb duidelijk hetzelfde geen bloedverlies wel misselijkheid was jou Vruchtzakje best groot

5 jaar geleden

Ik dacht toen ik voor mijn eerste echo ging dat ik al 6 weken was. Maar er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Kreeg toen ook de boodschap: of buitenbaarmoederlijke zwangerschap, of wordt een miskraam, of je bent nog niet zo ver. 2 weken later terug geweest (dat was afgelopen woensdag) Toen duidelijk een vruchtje te zien met dooiertje en ook een kloppend hartje. Maar volgens de meting zou ik max 5.5 week zijn en dat zou eigenlijk bijna niet kunnen. Woensdag moet ik naar de gynaecoloog. Weet precies hoe je je voelt, superonzeker word je ervan om steeds af te wachten 😔

5 jaar geleden

Reactie op Jasmijn33

Ah wat erg! Ik herken je verhaal. Heb het in december meegemaakt. Bij de e ...
Hier precies hetzelfde helaas. Was toen mijn 2e zwangerschap. Ontzettend ziek (misselijk, spugen, lag alleen maar op bed). Bloedverlies gehad zonder krampen. Bij de verloskundige zagen ze alleen een lege vruchtzak. Ik was toen ongeveer 6 weken. Voor de zekerheid 2 weken later nog een echo, maar helaas nog steeds lege vruchtzak. Wij hebben toen gekozen om de miskraam af te wachten, maar na een maand nog geen miskraam, uiteindelijk ook 2x tabletten gekregen. Wel bloedverlies van gehad, maar vruchtzak zat er nog steeds. Uiteindelijk onder narcose gecureteerd in het ziekenhuis. Ik hoop voor kou dat dit niet zo is, maar het klinkt wel precies hetzelfde helaas.

5 jaar geleden

Hier vorig jaar exact hetzelfde, voelde me vanaf 4+3 weken al mega zwanger... Uiteindelijk met 8+3 pas erachter gekomen dat de vruchtzak hoogstwaarschijnlijk leeg was, met 8+5 de overduidelijke bevestiging gekregen dat het leeg was en met 9 weken een miskraam moeten opwekken omdat het niet vanzelf kwam.