13 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn vorig jaar naar griekenland geweest maar dat was geen succes.
Heb lang gezocht en wij gaan naar een camping (huisje) in Zuid Frankrijk. Campfun Le Boucanet.
Vliegen vind ik echt duur op het moment, erg jammer.
3 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
Wij zijn vorig jaar naar griekenland geweest maar dat was geen succes.
Heb ...
Ja vliegen is idd heel duur geworden, heel erg jammer
3 jaar geleden
Italie family park Altomuncio
Echt een hele leuke week gehad met mijn dochter van toen 1,5!
Het is wel echt een hele masale camping, erg druk met veel kinderen.
Maar het was zo leuk voor mijn dochter, ze hebben mooie zwembaden voor de kids van alle leeftijden met een zachte ondergrond, ze kon zo leuk spelen aan de rand van het zwembad.
Ik zou er zo weer heen gaan ondanks dat het eigenlijk helemaal niets voor ons is dat masale.
Mijn dochter heet ook Milly trouwens! Zo toevallig want je hoort het bijna nooit 😍
3 jaar geleden
Camping La Masia in Blanes. Was echt een topvakantie voor onze dame. Als ik niet in juni uitgerekend was van onze 2e waren we zeker weer gegaan.
Er zijn 2 zwembaden waarvan 1 koko’s waterparadijs bij zit. Dit vinden jou kids ook echt helemaal fantastisch! En blije kids is blije ouders.
Zoek hem maar eens op, is het geld dubbel en dwars waard.!
3 jaar geleden
Reactie op Anis🫶
Camping La Masia in Blanes. Was echt een topvakantie voor onze dame. Als ik ...
Oohh haha meen je 🤭 hier ben ik voor het eerst geweest op vakantie zonder mijn ouders 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Mamavan1jongen
Oohh haha meen je 🤭 hier ben ik voor het eerst geweest op vakantie zonder ...
Hier zie je nu echt geen jongeren hoor. 😅
Het is echt een familiecamping die gericht staat op kinderen. Heb wel eens bij de recensies gelezen dat dit vroeger ooit zo was. Maar echt geen jongeren op deze camping. En je hebt hier ook niet in de gaten dat je in “Blanes” zit.
3 jaar geleden
Reactie op Anis🫶
Hier zie je nu echt geen jongeren hoor. 😅
Het is echt een familiecamping d ...
Haha grappig! Is voor mij ook al 12 jaar geleden hoor 🤭 maar ik heb dan nog dat plaatje in mijn hoofd
3 jaar geleden
Wel eens gedacht aan een camping/glamping? Echt vele malen leuker voor de kids dan een huisje op een vakantiepark. Je bent met een (luxe) safaritent of eventueel een chalet veel meer tussen de andere ouders en kinderen waardoor er sneller contact is.. dat is al goud voor de meeste kids. Als je dan ook nog een leuke 4/5 sterren camping uitzoekt met een leuk zwembad erbij dan is het helemaal feest.
Ohja en mocht je gaan voor Zuid-Frankrijk of Italië, overnacht op de heenweg ergens zodat de rit niet zo lang is.. zitten waanzinnige overnachtingen tussen op de site van AirBnB 🍀