30 Reacties

5 jaar geleden

Links is mijn zoontje en rechts ben ik als baby! Ook zo leuk om te vergelijken 馃槏

5 jaar geleden

Indy is nu bijna 6 weken. Ze lacht nog niet, maar dat komt hopelijk als de reflux medicijnen werken en ze minder pijn heeft :).

5 jaar geleden

Livia is morgen 6 weekjes馃挄

5 jaar geleden

Aiden is vandaag 5 weekjes. Hij lacht nog niet, maar is zich al wel meer bewust van zijn omgeving. Hij kijkt naar de katten, naar zijn mobile en de dino stickers op zijn muur鈽猴笍

5 jaar geleden

Vandaag 1 maand oud馃グ馃グ

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik ben zo zwaar verliefd elke dag. Emilia is nu bijna vier weekjes en probeert soms al een beetje te lachen en kijkt vooral veel naar het raam

5 jaar geleden

Vandaag precies 7 weekjes oud en lacht al sinds ze een maandje oud is heel gericht naar papa, mama, zus en broer. Echt verliefd op mijn moppie 馃槏馃グ

5 jaar geleden

Dit is Aaron. Hij is 7 weekjes nu en begint steeds meer en meer te brabbelen 馃槉 lachen kan hij ook als de beste

5 jaar geleden

Dit is Ellis. Op de foto was ze 8 weken oud en nu alweer 9,5 weekjes. Zo verliefd op mijn meisje 馃槏

5 jaar geleden

Vandaag 6 weken!

5 jaar geleden

Mijn knappe jongentje alweer 3maanden馃挋

5 jaar geleden

Schaterlachen 馃ぃ

5 jaar geleden

Tobin, 12 wk oud!

5 jaar geleden

Joep馃挋 as dinsdag 7 weken

5 jaar geleden

Elizabeth, komende woensdag wordt ze 10 weken.

5 jaar geleden

Mijn lieve vrolijke meisje鉂わ笍 gister alweer 9 weken

5 jaar geleden

Ze groeien veels te snel! Bijna 12 weken, speelt graag onder de baby gym en rolt op zijn zij鉂わ笍 trotse mama hier

5 jaar geleden

Ellis schopt de babygym bijna kapot zie maar hoe ver het speeltje zwaait 馃榿

5 jaar geleden

Ons meisje is nu 14 weken

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ons meisje is nu 14 weken
Bekend stoeltje!!馃榿