38 Reacties
5 jaar geleden
Ik eet soms gewoon 2 boterhammen leverworst, alleen daarna gewoon 2 weken ff niet. Zelfs in t ziekenhuis hoor ik er niemand over 🤣 het is vooral flink met mate.
5 jaar geleden
Ik eet soms gewoon 2 boterhammen leverworst, alleen daarna gewoon 2 weken f ...
Ja precies. Word soms ook zo ingewikkeld allemaal. 3 jaar geleden mocht ik gewoon nog tonijn en nu ook ineens niet meer haha. Ik heb vanmiddag een verjaardag (coronaproof) en ga ik gewoon genieten van een plakje leverworst
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ja precies. Word soms ook zo ingewikkeld allemaal. 3 jaar geleden mocht ik ...
Ja hoor lekker doen! Ik vind t ook errrrug ingewikkeld. Er is idd tov 3 jaar terug alweer een heleboel veranderd😂😂 loop tegen hetzelfde aan 😬 veel
Plezier!
5 jaar geleden
Gaat volgens mij over risico op teveel vitamine A. Maar goed... dat loopt met een plakje af en toe toch wel los. Als traktatie af en toe dan misschien 🤷🏽♀️
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ja klopt. Maar volgens die app mag je bijna niks meer zag ik. En vind lever ...
Dat herken ik wel! Maar ben er ook achter dat je gewoon even er echt op moet klikken en dan lees je dat je bijv prima een boterham met leverworst mag, maar wel met mate. ;)
5 jaar geleden
Als het in huis is eet ik het, Max 1 broodje per dag (staat ook ergens dat dat mag). En nee we hebben het niet altijd in huis😅 het is idd al zo veranderd met paar jaar terug, net als die tonijn idd, hele blikjes op vorige zwangerschap🤣 ze is alleen een beetje gek af en toe, maar dat zal denk niet van de tonijn zijn😅🤣
5 jaar geleden
Reactie op MissKim
Ja precies.. normaal nooit geen zin in leverworst of dat soort dingen. Maar ...
Ik heb dus ook tijdens mijn 2 zwangerschappen vetttte cravings naar leverworst. Ik eet het nooit buiten mn zwangerschap 😂😂 gek he!