38 Reacties

5 jaar geleden

Ik eet soms gewoon 2 boterhammen leverworst, alleen daarna gewoon 2 weken ff niet. Zelfs in t ziekenhuis hoor ik er niemand over 🤣 het is vooral flink met mate.

5 jaar geleden

Met mate mag het

5 jaar geleden

Ik eet soms gewoon 2 boterhammen leverworst, alleen daarna gewoon 2 weken f ...
Ja precies. Word soms ook zo ingewikkeld allemaal. 3 jaar geleden mocht ik gewoon nog tonijn en nu ook ineens niet meer haha. Ik heb vanmiddag een verjaardag (coronaproof) en ga ik gewoon genieten van een plakje leverworst

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ja precies. Word soms ook zo ingewikkeld allemaal. 3 jaar geleden mocht ik ...
Ja hoor lekker doen! Ik vind t ook errrrug ingewikkeld. Er is idd tov 3 jaar terug alweer een heleboel veranderd😂😂 loop tegen hetzelfde aan 😬 veel Plezier!

5 jaar geleden

@misskim Als je op de zwangerhap het invult kun je precies wat je wel, wat je niet mag en wat mag maar goed verhit moet zijn

5 jaar geleden

Reactie op Hatianmom

@misskim Als je op de zwangerhap het invult kun je precies wat je wel, wat ...
Ja klopt. Maar volgens die app mag je bijna niks meer zag ik. En vind lever producten altijd beetje twijfelachtig...

5 jaar geleden

Gaat volgens mij over risico op teveel vitamine A. Maar goed... dat loopt met een plakje af en toe toch wel los. Als traktatie af en toe dan misschien 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Volgens mij mag je bijv 1x per week een broodje met leverworst eten. Is ook zo bij kleine kinderen😉

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ja klopt. Maar volgens die app mag je bijna niks meer zag ik. En vind lever ...
Dat herken ik wel! Maar ben er ook achter dat je gewoon even er echt op moet klikken en dan lees je dat je bijv prima een boterham met leverworst mag, maar wel met mate. ;)

5 jaar geleden

Als het in huis is eet ik het, Max 1 broodje per dag (staat ook ergens dat dat mag). En nee we hebben het niet altijd in huis😅 het is idd al zo veranderd met paar jaar terug, net als die tonijn idd, hele blikjes op vorige zwangerschap🤣 ze is alleen een beetje gek af en toe, maar dat zal denk niet van de tonijn zijn😅🤣

5 jaar geleden

Reactie op Kneusje1996

Dat herken ik wel! Maar ben er ook achter dat je gewoon even er echt op moe ...
Ja precies.. normaal nooit geen zin in leverworst of dat soort dingen. Maar nu natuurlijk wel 🙄 haha ook zo stom.

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ja precies.. normaal nooit geen zin in leverworst of dat soort dingen. Maar ...
Ik heb dus ook tijdens mijn 2 zwangerschappen vetttte cravings naar leverworst. Ik eet het nooit buiten mn zwangerschap 😂😂 gek he!

5 jaar geleden

Ik heb dus ook tijdens mijn 2 zwangerschappen vetttte cravings naar leverwo ...
Haha ja echt idioot. Sowieso verlang ik wel erg naar vleeswaren merk ik... nog even en dan weer overal van genieten ☺️

5 jaar geleden

Het is slecht voor de baby omdat het zoveel vitamine A bevat,, je lichaam kan een teveel aan vitamine A niet kwijt

5 jaar geleden

Alles met mate dames 😀. Heeft idd te maken met teveel vitamine A

5 jaar geleden

1 boterham per dag mag. Maar laat ik nou net bijna verslaafd zijn aan Linera paté....🙄 ik eet dan een paar dagen geen paté en dan een dag wel een paar boterhammen met paté.

5 jaar geleden

Ik eet t uit voorzorg niet. Ik drink ook decafe ipv echte koffie in de ochtend🤐

5 jaar geleden

Ik heb dus ook tijdens mijn 2 zwangerschappen vetttte cravings naar leverwo ...
Herkenbaar! Nog nooit zoveel trek gehad in paté en sushi.. zo irritant.. en dan beide zwangerschappen 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Lindsay7

Ik eet t uit voorzorg niet. Ik drink ook decafe ipv echte koffie in de ocht ...
Wist je dat decafe koffie niet gezond is. Decafe is namelijk bewerkte koffie. Niet meer puur en daarom slechter.

5 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Wist je dat decafe koffie niet gezond is. Decafe is namelijk bewerkte koffi ...
Oh ja??? Dat wist ik ook niet. Wij hebben een apparaat met koffiebonen. En ik had de espresso bonen ook al vervangen voor decaf