18 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen seks, inwendige echo of iets anders gehad. Het was er gewoon even en het is ook weer weg.

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad.. Ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Bleek een innesteling bloeding te zijn geweest ❤️

5 jaar geleden

Ik heb het gisteren ook gehad! Ik de avond was het gestopt.. Ook geen seks , echo oid gehad. De verloskundige gaf aan dat het vaker voorkomt en waarschijnlijk een innestelingbloeding of een gesprongen bloedvaatje is. Ik probeer positief te denken.. ik ben vandaag wel wat misselijk, dus hoop niet dat het bloeden een slecht teken is. Denk dat het een goed teken is dat het is gestopt?

5 jaar geleden

Ik heb het ook gehad, niks ernstig tenzij je blijf door bloeden dan moet je aan de bel trekken

5 jaar geleden

Had het na veel persen vanwege constipatie. Ja logisch dat je je zorgen maakt, maar zolang het geen lading helderrood bloed met stolsels is, geen zorgen maken! Ik voel je onzekerheid zelf ook, laten we elkaar maar gerust stellen. 😊

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad gisteren avond maar dan wel na sex. Blinde paniek maar gelukkig bleef het bij 1 heel klein beetje bruin bloed verder niks meer gehad..Mijn vk zei de vorige keer dat bloedverlies kan, zelfs een aantal dagen achter elkaar.

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook meerdere keren gehad, het maakt je erg onzeker maar wanneer het licht bloedverlies is is er volgens mijn Vk niks aan de hand.

5 jaar geleden

Ik zag dit net ook bij mezelf 5+1 dag zwanger, het maakt je onzeker maar lees dat het vaker voorkomt. Crossed fingers echo pas over 3 weken..

5 jaar geleden

Reactie op M19842020

Dit bericht is verwijderd
Ik ben 5 +3 zwanger

5 jaar geleden

Ik heb van de week in slijm mini beetje roze gezien, nu net weer een roze plekje maar dan zonder slijm. Als ik alles zo hoor en lees (nog) geen reden tot paniek. Is m'n 1e echte zwangerschap, vlak hiervoor 1 miskraam gehad maar dat begon echt met helderrode bloeddruppels en krampen wat alleen maar meer en meer werdt. Maakt je zeker onzeker, zeker nu weer.. maar bij twijfel altijd vk raadplegen ladiess

5 jaar geleden

Reactie op Jbaby20

Ik heb het ook gehad.. Ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Bleek een innesteli ...
Weet je nog hoe lang het duurde?

5 jaar geleden

Reactie op Kate286

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook meerdere keren gehad, het maakt ...
Enig idee hoe lang dit zou kunnen duren?

5 jaar geleden

Dames, hebben jullie daar ook lichte krampen bij? Ik maak me ook serieus druk. Ik heb dinsdag een vervroegde écho gehad.. Ze zagen een tweeling en de reden vonden ze niet van het bloed. Op dit moment lijkt alles in orde. Maar dit is nu dag 6 en 't is nog niet volledig over. 't is heel weinig, maar ik draag toch 1 à 2 inlegkruisjes per dag en heb t bij 't vegen.

5 jaar geleden

Hey! Ik verlies al 1.5 week elke dag wat roze of bruin bloed en heb vandaag mijn eerste echo gehad met 6+2! Dit vanwege de bloedingen, maar vooral vanwege mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in februari en we hebben een kloppend hartje gezien! Dus het hoeft niet altijd wat te zeggen hoor! Zoals het niet erger wordt zal ik me niet te druk maken! Bij een tweeling is alles vaak net iets extremer( dus ook de krampen), maar vertrouw je het niet, overleg dan weer met je VK! Wanneer moet je weer voor een echo ?

5 jaar geleden

Reactie op Feey

Hey! Ik verlies al 1.5 week elke dag wat roze of bruin bloed en heb vandaag ...
Vrijdag! Eindelijk.. ik heb nu 5 dagen geen bloed gehad en vanavond weer een beetje. Ik koppel het nu aan erge vermoeidheid .. dat is in de 2 keren de grootste overeenkomst. Zolang ik me goed voel ben ik gelukkig niet meer zo bang!

5 jaar geleden

Ik heb het ook! Echo gehad en alles was goed!

5 jaar geleden

Ik ben op dit moment 6+5 en heb precies hetzelfde als jij: alleen bij het vegen toen ik naar de wc ging.. Woensdagavond en donderdagochtend.. Vrijdagochtend toch maar even de vk gebeld en ze zei dat het geen kwaad kon, waarschijnlijk gesprongen bloedvaatje of innestelingsbloeding.. Zeker wel onschuldig.. Vannacht voor de zekerheid toch maar inlegkruisje in m'n slip gedaan en alweer 'n lichtroze stip op m'n inlegkruisje.. Heb in het verleden al 2x miskraam gehad en aankomende donderdag echo, dus maak me wel zorgen