39 Reacties

3 jaar geleden

Waaaw❤ Gefeliciteerd!! Echt een mooie echo! En meid.. Wat een timing heb je... Ik heb namelijk de VK aan de lijn gehad (hetzelfde verhaal) en mag donderdag komen dan ben ik ook 6+4 als het goed is! Hopen dat bij mij ook alles goed is. Het was absoluut niet veel, echt heeel klein beetje maar wel helderrood/ roze bij mijn afscheiding en geen buikpijn maar is dan ineens wel spannend he... Vrijdag gaan wij ook een weekendje weg! Blij dat ik ook eerder mag komen.

3 jaar geleden

O wat fijn! Ik mag donderdag dan ben ik 6+5, hoop ook dat alles goed is, gister avond alleen bij afvegen klein beetje licht roze was de eerste keer, en ik had nog een test cb digitaal liggen, die had ik 14/7 ook gedaan toen stond hij op 2-3 en nu vanmorgen dus weer 2-3 dat zou 3+ moeten zijn zou je denken.. maar goed me verloskundige zegt dat ik me er niet zo druk over hoef te maken en donderdag even moet afwachten, maar dat doe ik natuurlijk wel..

3 jaar geleden

Wij moeten helaas wachten tot 5 aug. Dan hebben wij de eerste afspraak

3 jaar geleden

Ik heb ook meerdere keren bloedingen gehad en zal dat wss de hele zwangerschap houden. Ik heb een kloppend hartje gezien en de baby groeit perfect. Nu 9 weken! Mijn vk gaf aan dat dit heel vaak voor komt maar er weinig over gesproken wordt !

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Dankjewel voor deze positiviteit, die had ik wel even nodig 😊

3 jaar geleden

Gefeliciteerd. Wat fijn. En wat lief dat je dit er even bij verteld

3 jaar geleden

Wat super fijn!! Slopend he dat bloedverlies!! Ik heb ook steeds bloedverlies wat dan na 6 dagen stopt. En het kwam na 2 weken terug, opnieuw 6 dagen... Zo spannend. Vorige week een echo 6 wkn met kloppend hartje maar te klein vruchtzakje dus dat maakt me dan echt zo angstig dat t mis gaat🙈 volgende week pas echo. Hopen op goede afloop he meid!

3 jaar geleden

Wat goed dat je dit deelt! Hier ook: ze zeiden 10 dagen geleden dat ik uit moest gaan van een miskraam. Gisteren perfect vruchtje gezien. Ik was gewoon een week minder ver.

3 jaar geleden

Reactie op Ukkepuk2

Waaaw❤ Gefeliciteerd!! Echt een mooie echo! En meid.. Wat een timing heb j ...
Ja ik ben erg opgelucht. Had eerder een miskraam dus de grond zakte de eerste keer echt onder mij vandaan toen ik helderrood bloed op je toiletpapiertje zag. Ze zei wederom; “bij inspanning als niezen hoesten ontlasting sex kan er een bloedvaatje springen. Dit kan helderrood zijn, maar ook bruin of roze.” Het voelt alleen alsof je jezelf voor de gek houdt. Althans dat heb ik heel erg. Als je geen krampen hebt, is het goed. Ik heb overigens minimaal symptomen. Alleen licht pijnlijke borsten. Jij?? Ik wens jullie hetzelfde wat wij hebben gehad.

3 jaar geleden

Reactie op d--3

O wat fijn! Ik mag donderdag dan ben ik 6+5, hoop ook dat alles goed is, gi ...
Ja ik zoek ook via die testen zekerheid. Ook daar waarschuwde de verloskundige mij over dat niet elke vrouw dezelfde hoeveelheid hormoon aanmaakt wat gemiddeld is. #mindfuck

3 jaar geleden

Reactie op babymommah

Ik heb ook meerdere keren bloedingen gehad en zal dat wss de hele zwangersc ...
Ja daarom deel ik dit ook en jij ook hihi. Positieve verhalen waar andere zich soort van aan vast kunnen houden 🍀🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op joyce1985-24

Ja ik zoek ook via die testen zekerheid. Ook daar waarschuwde de verloskund ...
Jaa precies die reactie kreeg ik ook, dus nog maar even afwachten....

3 jaar geleden

Mooie echo! Had je inwendig of uitwendig?

3 jaar geleden

Hier ook bloedverlies. Allemaal heel spannend Leuk om Dit te zien. Gefeliciteerd !!

3 jaar geleden

Reactie op Nadia88

Mooie echo! Had je inwendig of uitwendig?
Inwendig, omdat het zo groot is als een kikker erwt! Volgende echo staat gepland op 12 augustus en dan is het uitwendig!

3 jaar geleden

Wow mooi hoor. Zag je al een definitie? Armpjes in de maak enzo?

3 jaar geleden

Ah this made my day! Zaterdag wat bloedverlies gehad zonder verder klachten. Alleen mega huilbuien omdat ik zo verdrietig en bang was🤭😢 maar vooralsnog geen nieuwe bloeding. Kan dus wel goed gaan!

3 jaar geleden

Reactie op joyce1985-24

Ja ik ben erg opgelucht. Had eerder een miskraam dus de grond zakte de eers ...
Ja dat snap ik ja!! Ja dat zei ze tegen mij ook idd. Dat wist ik ook wel.. Maar was ook niet aan de orde. Ja ik heb idd alleen maar last van mijn borsten verder niets... Net is er een vrouw langs geweest van moeders voor moeders en ze had mij een HCG test gegeven (zat in het tasje) kon het niet laten om die meteen uit te voeren (half 4 vanmiddag) Het was een knaltest gelukkig! Mijn vorige zwangerschap was ik zoooo misselijk en kon amper wat eten en geen koffie drinken en dat heb ik nu helemaal niet, zo gek. Maar ik weet ook inmiddels dat elke zwangerschap anders is :)

3 jaar geleden

Ik bloed nu al anderhalve week (van roze naar helder rood naar bruin) heb al 2 miskramen gehad hiervoor. Dus ging er vanuit dat dit mijn derde was. Vandaag voor de zekerheid naar de gynaecoloog geweest om te kijken of het ‘schoon’ zou zijn en hoe nu verder.. maar wonder boven wonder zag ze meteen een hartje kloppen! 🤯 snap er nog steeds niets van haha! 😍

3 jaar geleden

Ooh wat fijn dat je dit deelt! Ik had afgelopen weekend ook bloedverlies en ben nu 6+5 maar moet nog even een weekje (+1 dag) wachten tot de eerste echo. Spannend!!