39 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb met 6+4 een goede echo gehad met kloppend hartje. Van het weekend ineens wat bruin bloedverlies, steeds wat druppels na toiletbezoek. Vandaag weer een echo gehad, hartje klopt nog steeds. Maar waarschijnlijk ben ik wel zwanger geweest van een tweeling, waarvan er nu dan nog 1 leeft. De ander is waarschijnlijk al afgebroken en vandaar dat ik wat bloedverlies heb. Vanishing twin syndrome. Kan dus ook nog gebeuren 馃槄

3 jaar geleden

Ohh wat een fijn verhaal,gefeliciteerd! Hier over het weekend een bloeding gehad. Vk was behoorlijk direct en negatief, ze zei meteen het zal wel een miskraam zijn je moet het even aanzien tot woensdag en dan plannen we wel een afspraak om te kijken of alles schoon is. (Zit volgens de berekeningen nu op 6+2) Vorige zwangerschap heel fijn contact gehad met haar collega, maar deze kan mij meteen al de boom in. Vrijdag/ zaterdag lichte bloeding.(wel helderrood) en sinds zondag alleen soms bij het afvegen en vandaag schoon. Dus ondanks die negatieve trut, koester ik stiekem nog wel wat hoop en doet je verhaal me heel goed. Fijne zwangerschap, geniet ervan!

3 jaar geleden

Hier ook een lichte bloeding gehad met ong 6.5 weken. Hiervoor een zol zwangerschap en een missed abortion dus super bang dat 't weer mis was. Met 7 weken mooie echo met kloppend hartje en vandaag met 8 weken wederom een hele mooie echo. Zag er super uit. Het is nog steeds spannend natuurlijk maar echt het hoeft niet altijd fout te zijn inderdaad met een bloeding.. 馃崁馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Ninou

Ohh wat een fijn verhaal,gefeliciteerd! Hier over het weekend een bloedin ...
Nou dot vind ik wel heel overdreven van je vk zeg!! Ik had die van mij ook even gebeld voor de zekerheid en die zei dat wat ik omschreef (lijkt heel erg op dat van jou) dat het niks is om me direct grote zorgen over te maken. De baarmoeder is nu gewoon heel erg doorbloed waardoor er soms een vaatje kan springen. Hopen op een kloppend hartje straks bij je eerste echo! Ik duim voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Hummel92

Nou dot vind ik wel heel overdreven van je vk zeg!! Ik had die van mij oo ...
Ja, ik heb maar gebeld omdat ik bij de eerste, gelukkig, totaal geen gekke dingen heb ervaren. Dus ik schrok er behoorlijk van, zeker in combinatie met haar reactie. Na wat speuren op internet ben ik er iets geruster op geworden.. We gaan het zien, ik hoop op het beste. Maar ik hoef haar zeker niet nu of bij een toekomstige zwangerschap te hebben, stom mens.

3 jaar geleden

Reactie op Ninou

Ohh wat een fijn verhaal,gefeliciteerd! Hier over het weekend een bloedin ...
Wat een nare reactie! Ik had twee weken geleden een dag lichtroze bloed. Toen dacht de VK dat het geen kwaad kon (gebeurt vaker). Vorige week opeens helderrood bloed. Mocht direct langskomen. De VK zag een kloppend hartje en zag dat het bloed niet van het vruchtje af kwam (is goed teken). Gisteren de geplande echo gehad en ook daar nog steeds mooi kloppend. Dus geen paniek, zeker als het niet doorzet! (makkelijk gezegd, hoewel ik me niet vaak zo gespannen heb gevoeld). Hopelijk heb je met een andere VK betere ervaringen!

3 jaar geleden

Ik heb in december een bbz gehad en in februari en mei een miskraam. Nu wederom zwanger met deze keer wel echte knal testen. Nu sinds 2 dagen wat bruine afscheiding gehad. Niet continue overigens. In combinatie met wat kramp in buik/rug natuurlijk weer helemaal in de stress. Bij mijn vorige miskramen waren mijn zwangerschap symptomen al geruime tijd verdwenen voor dat het mis ging. Symptomen zijn nu nog goed aanwezig. Morgen een vroege echo om te zien of het niet weer een bbz is. Iemand hier ervaring mee?

3 jaar geleden

Fijn!!馃槉馃崁 Hier ook alles top. Vrijwel geen klachten, en de minimale klachten die ik had waren vanochtend weg. En licht roze bij afvegen. Maar vandaag stond de echo gepland, ben ong 7+1 en het hartje klopte heel krachtig 鉂わ笍.

3 jaar geleden

Hier ook bloedverlies op 5weken en vandaag een perfecte echo op 6w6d! Ik heb het in iedere zwangerschap aan de hand

3 jaar geleden

Reactie op kim003

Hier ook bloedverlies op 5weken en vandaag een perfecte echo op 6w6d! Ik he ...
Heb je het dan de volledige zwangerschap?

3 jaar geleden

Reactie op lilou23

Heb je het dan de volledige zwangerschap?
Hoh bij mijn zoontje was het de eerste 3 maand bijna iedere week een dag ofzo

3 jaar geleden

Geweldig. Ik hoop zo dat het bij mij ook goed zit. Hiervoor 2 miskramen en gistermiddag wat bruin bloed verlies savonds laat was het rood en vanochtend weer bruin. Ben zo bang nu.

3 jaar geleden

Wat leuk dat je dit deelt! Ik heb precies hetzelfde als jij.. ook af en toe bruine vliesjes. Dan soms ineens helder rood bloedverlies. Ik dacht echt dat het fout zou zijn, maar ook gisteren een kloppend hartje gezien op de echo (6+2). Ik ben zo opgelucht ( heb (heel kort) hiervoor een miskraam gehad.. dus die angst zit er wel in. Hopelijk blijft het goed gaan! Heel veel geluk met je zwangerschap! En.. ook ik heb dus positief nieuws na bruin bloed/ helder bloed. Hoop houden! 鉂わ笍

3 jaar geleden

Gelukkig positief nieuws! 馃グ

3 jaar geleden

Hier ook bloeding gehad ik kreeg fikse steken in mijn liezen moest op een bepaalde manier zitten om het te verminderen en daarna gelijk helder bloed verlies verloskundige dacht dat het voorbij was 2 dagen daarna een echo en een sterk kloppend hartje

3 jaar geleden

Ben blij jullie verhalen te lezen, net zelf ook een lichte bloeding gehad. Toen ik naar de wc ging bij het afvegen bloed zoals het is als ik ongesteld ben. Ben er toch wel even van geschrokken. Heb afgelopen weken verder geen zwangerschapsklachten behalve gevoelige borsten. Nu ben ik daar dus op aan het letten en lijkt het alsof ze minder gevoelig zijn! Ben mezelf waarschijnlijk gek aan het maken. Hopen op het beste..

3 jaar geleden

Reactie op Essmeraldaaa

Ben blij jullie verhalen te lezen, net zelf ook een lichte bloeding gehad. ...
Heb ik ook gehad. Borsten kwamen daarna wel twrug paar dagen later. Nog geen echo gehad overigens

3 jaar geleden

Reactie op Mama21

Heb ik ook gehad. Borsten kwamen daarna wel twrug paar dagen later. Nog gee ...
Weet je al wanneer je je eerste echo heb? Ik heb aankomende dinsdag een kennismakingsgesprek bij de verlpskundige

3 jaar geleden

Reactie op Essmeraldaaa

Weet je al wanneer je je eerste echo heb? Ik heb aankomende dinsdag een ken ...
Over 1.5 week. Ij heb het eenmalig gehad en nu meer klachten (ook al zouden deze weg zijn dan nog hoeft het niks te betekenen). Ik zou het di gewoon even overleggen.