13 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij werd door de doktersassistente litteken creme van biodermal geadviseerd. Mijn kraamzorg adviseerde weer bio-oil. Ik wissel die twee een beetje af. Slakkengel schijnt ook nog goed te zijn voor litteken herstel...

5 jaar geleden

Heb 6 wkn geleden mn 2e keizersnede achter de rug. Volgende week Na controle Bij beiden niet t advies gekregen iets te smeren op t litteken en zo vroeg al. Standaard beauty routine is wel dat ik mn huid met name Rono/ buik, insmeer met niveau Q10 body oil. Al jaren. Maar geen litteken creme oid. Was dat t advies vd arts? Smeren?

5 jaar geleden

Ook hier niks gesmeerd en litteken is echt al netjes, al zeg ik het zelf.

5 jaar geleden

Ik heb 4 weken en 2 dagen geleden een spoed keizersnede gehad hier is gister pas het draadje uit gevallen alles is nu wel netjes opgelost maar ik heb gewoon litteken zalf van kruidvat

5 jaar geleden

Reactie op plien306

Heb 6 wkn geleden mn 2e keizersnede achter de rug. Volgende week Na control ...
Ze raadde me aan om wel te smeren. Zowel lichamelijk als mentaak zou het helpen. Reden: Mijn snede was terug opengegaan na 2 dagen. En moest van binnen naar buiten genezen. Hierdoor staat mijn vel verder uit elkaar dan bij een normale keizersnede.

5 jaar geleden

Calendula zalf ben zelf nog niet begonnen met smeren (denk ook niet dat ik het ga doen)

5 jaar geleden

Ik heb destijds van de dermatoloog ook deze crème op recept gekregen voor de littekens van mijn mamma-reductie. Was volgens die mevrouw de beste littekencreme!

5 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Ik heb destijds van de dermatoloog ook deze crème op recept gekregen voor d ...
En hoe is je ligteken nu? Of heb je deze niet gebruikt?

5 jaar geleden

Vitamine E creme!

5 jaar geleden

Calendulan eerste hulp bij huid genezing gebruik ik😃

5 jaar geleden

Ik heb deze vandaag besteld. Ik kwam hier via de instagramaccount ‘keizersnedeclub’ bij terecht. Een leuk account om te volgen. Interessant vooral.

5 jaar geleden

Ik heb deze vandaag besteld. Ik kwam hier via de instagramaccount ‘keizersnedeclub’ bij terecht. Een leuk account om te volgen. Interessant vooral.

5 jaar geleden

Reactie op buzzyke

En hoe is je ligteken nu? Of heb je deze niet gebruikt?
Gewoon een witte streep.. Ik denk wel hoe een litteken normaal hoort te genezen 😊