7 Reacties

4 jaar geleden

Kom je vanaf met de prikjes ik heb zelf een stollingsziekte met de prikjes verdwijnt het propje en door de zwangerschap stolt je bloed zowizo dus meer kans op propjes

4 jaar geleden

Wat vervelend zeg! Ben je al bevallen? Zwangeren en vrouwen in de kraamperiode hebben een verhoogd risico op trombose/longembolieen. Ip zou je dan een aantal maanden (3 of 6) bloedverdunners moeten gebruiken, maar als dit de eerste keer is dat je een bloedstolsel hebt mag je er daarna mee stoppen. Niet levenslang dus. Heel vervelend, en ik snap je tranen. Je kan er verder weinig aan doen behalve de bloedverdunners. Sterkte! Ps en als je vragen blijft houden: bel je arts!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Oh joh! Wat vervelend zeg! Wat waren je klachten? Benauwd ook? Ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat je er snel minder last van hebt! Hoop ook dat de medicijnen goed zullen helpen!! En je weer kunt genieten van je kleintje!!

4 jaar geleden

Hier een verpleegkundige, met de bloedverdunners die je krijgt gaat de longembolie weg. Deze lost op.. Hangt ervan af hoe lang je deze moet gaan slikken/spuiten, Iom je arts. Wel heel vervelend dat je dit hebt zeg, niet leuk! Maar komt goed, echt waar! ❤️

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Hier een verpleegkundige, met de bloedverdunners die je krijgt gaat de long ...
Wat een geruststellend bericht🤗 ik hoop het

4 jaar geleden

Reactie op suzannegroen

Oh joh! Wat vervelend zeg! Wat waren je klachten? Benauwd ook? Ik heb er ...
Ja benauwd en steken in mijn lichaam. Hartstikke bedankt

4 jaar geleden

Reactie op marije333

Wat vervelend zeg! Ben je al bevallen? Zwangeren en vrouwen in de kraamperi ...
Ja ik ben al bevallen, nu een maand geleden. De klachten zijn 1 week geleden begonnen.