5 Reacties

5 jaar geleden

Onze zoon is inmiddels zindelijk maar als er een korting was van Etos dan lieten wij gewoon een hele voorraad bezorgen (idem voor doekjes). Echt perfect, konden altijd maanden vooruit :).

5 jaar geleden

Wij houden altijd de aanbieding in de gaten bij Kruidvat etc en laten ze gewoon thuis bezorgen. Wel net zo voordelig denk ik... is zo'n abonnement niet altijd duurder dan een aanbieding??

5 jaar geleden

Ik wist niet dat het bestaat! Ik ga het ff uitzoeken 馃槏

5 jaar geleden

Ik heb er toen naar gekeken maar volgens mij was het abonnement uiteindelijk duurder dan in de aanbieding kopen. Ik bestel altijd gelijk een hele voorraad als ze in de aanbieding zijn bij de etos en laat ze thuis bezorgen.

5 jaar geleden

Zoals de andere dames al zeggen. Ik hou ook de aanbiedingen in de gaten en sla dan gelijk wat in. Gister weer gedaan en vandaag binnen want je kreeg met je spaarpunten 5 euro korting op een bestelling van 25 en dat mag je dan ook gebruiken voor je luiers ondanks dat die ook al in de aanbieding zijn. Scheelde toch weer bijna 5 cent per luier. Denk dat je bij een abonnement niet gebruik kunt maken van deze extra opties