88 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben nu de luiertas van Nanabeepi, dat is ook een rug tas echt een aanrader! Wij kunnen de luiertas niet meer aan de kinderwagen hangen omdat onze zoon strax op het mee rij plankje /zitje zit. De optie is er wel met deze luiertas!

4 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Wij hebben nu de luiertas van Nanabeepi, dat is ook een rug tas echt een aa ...
Deze heb ik ook 👌

4 jaar geleden

Wij hebben ook de nanabeebi op 't oog maar de knoop nog niet doorgehakt. Fijn om de positieve reacties te lezen. 👍

4 jaar geleden

De Mommy Bag van Studio Noos 💛 https://www.lazylama.nl/brands/studio-noos/

4 jaar geleden

Ik heb eentje van lassig. Ruim, handig en ziet er mooi uit ook!

4 jaar geleden

Ik heb deze maar dan in het grijs van AliExpress voor €18! Dacht het proberen waard voor die prijs en de kwaliteit was verrassend goed!

4 jaar geleden

Ik zit te denken aan luiertas van little company

4 jaar geleden

Wat gaat er eigenlijk allemaal in een luiertas? Luiers, billendoekjes, verschoonkleed, flesje en melkpoeder... nog meer? Beetje stomme vraag maar waarom zou een bestaande tas/rugzak niet voldoen? #jaeerstekind ;)

4 jaar geleden

Ik heb deze van de prenatal
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben de luiertas van joolz aangeschaft, erg ruim, met een geïsoleerde vakje, leek ons wel handig

4 jaar geleden

Heb deze besteld in het zwart met haar naam🥰

4 jaar geleden

Reactie op dmc

Wij hebben de luiertas van joolz aangeschaft, erg ruim, met een geïsoleerde ...
Hebben wij ook gehad! Super fijne tas!

4 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Wat gaat er eigenlijk allemaal in een luiertas? Luiers, billendoekjes, vers ...
Extra romper, shirt en broekje voor de ongelukjes, 🥰

4 jaar geleden

Ik heb deze van mijn zus gekregen, heeeeel blij mee, mooie ruime, stevige ras. Zij heeft zelf een kleine van 1,5 en is nu eigenlijk jarloers, ze heeft zelf een andere.. 😜

4 jaar geleden

Reactie op bloem9

Wij hebben deze besteld van Lässig. Ook leuk voor mijn vriend om mee te nem ...
Wat een mooie tas 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Ma2021

Wat gaat er eigenlijk allemaal in een luiertas? Luiers, billendoekjes, vers ...
Extra kleding, speelgoedje, spuugdoek, hydrofiel. Van alles eigenlijk :) Maar dat kan idd ook prima in een gewone tas, een luiertas heeft vaak iets meer vakjes, maar dat is niet per se noodzakelijk. Ik vond het wel heel prettig er een aparte tas voor te hebben, dat je hem niet steeds opnieuw hoeft in te pakken.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op bloem9

Wij hebben deze besteld van Lässig. Ook leuk voor mijn vriend om mee te nem ...
zat ook aan deze te denken, rugtas lijkt mij fijner omdat je dat het gewicht op je rug hebt ipv aan de schouder als hij niet aan de wagen hangt. Maar is hij aan te raden?

4 jaar geleden

Ik heb deze, lijkt me wel praktisch. Ook als de kleine wat ouder word met dagjes weg. Ik wil nog een ‘mooie’ voor erbij, maar die mag dan meer op een dames tas lijken. https://www.bol.com/nl/p/miss-lulu-luiertas-rugzak-inclusief-buggy-kinderwagen-haken-zwart/9200000098829099/?bltgh=uV3F4y06kXHLQPnBcldApQ.1_30.32.ProductPageUrl Vergelijkbaar met een NanaBeebi, maar wat goedkoper.