20 Reacties

5 jaar geleden

Bij de luma kun je ook de poten eraf halen mocht je dat willen. Overigens zou ik even op MP of marketplace op FB kijken staan er heel veel op en een stuk goedkoper dan een gloednieuwe. Badjes worden vaak maat even gebruikt.

5 jaar geleden

Wij hebben ook het luma badje, ook omdat we hem zo mooi vinden 🙂 Ook even over getwijfeld wat betreft opvouwen. Maar je kan de poten vrij makkelijk losdraaien van het badje en zo kan je hem toch nog redelijk praktisch opbergen of wegzetten.

5 jaar geleden

Ik heb ook een hele kleine badkamer maar zet hem toch in de badkamer. Mijn standaard kan net boven het toilet en dan kan ik met mn kont tegen het wasmeubel er net tussen. Niet ideaal maar bij mn eerste was ik snel klaar met badderen op de slaapkamer. Vooral als ze gaan trappelen, alles nat. Leeglaten lopen kan nu rechtstreeks met slang tussen de douche deur.

5 jaar geleden

Kan je bij prenetaal bestellen met een redelijk prijs

5 jaar geleden

Wij hebben ook de luma, de pootjes kun je er makkelijk afhalen!

5 jaar geleden

Ik heb ze allebei niet ik doe het badje gewoon op de bed of op de commode

5 jaar geleden

Wij zetten het badje op het aanrecht...makkelijk met leeg laten lopen en goede hoogte. Aankleden dan op een aankleedkussen beneden . Onze badkamer is ook klein. Als ze kunnen zitten zet ik ze in ons grote bad.

5 jaar geleden

Reactie op Caroosje

Wij zetten het badje op het aanrecht...makkelijk met leeg laten lopen en go ...
Zijn jullie allebei heel groot of is jullie aanrecht laag?😅 Ik dacht wat slim en probeerde het net bij ons maar dan sta ik echt met mijn handen in de hoogte. Ik ben niet echt klein ofzo met 1.75😅

5 jaar geleden

Koop je toch een tummytub.

5 jaar geleden

Tummytub vond ik hier heel fijn dus die schaffen wij zelf weer aan in combinatie met de flexibath van Stokke.

5 jaar geleden

Ik heb een badje van knabbel en babbel, met thermometer erbij, en zeepsuspensie erbij. We zetten het op de commode of op het aanrecht zo kan je het gemakkelijk laten leeg lopen. Super tevreden van.

5 jaar geleden

Luma hier! Wij hebben 'm nu (tijdens niet gebruik) in de douche staan, en als we gaan douchen dan zet ik 'm even opzij. Is niet heel handig weg te bergen, maar ook zeker niet vervelend. Badderen willen we sowieso in de badkamer doen, niet in de babykamer.

5 jaar geleden

Reactie op Ck87

Bij de luma kun je ook de poten eraf halen mocht je dat willen. Overigens z ...
Inderdaad, poten er af halen was ook mijn eerste gedachte 😁

5 jaar geleden

Reactie op xxcwiss

Zijn jullie allebei heel groot of is jullie aanrecht laag?😅 Ik dacht wat s ...
Zo dacht ik ook 😭🤣

5 jaar geleden

Reactie op Ck87

Bij de luma kun je ook de poten eraf halen mocht je dat willen. Overigens z ...
Onze dochter wordt in mei 4 en zit nog steeds in het babybadje 😅

5 jaar geleden

Wij hebben een babybadje. Maar hebben ook een grote douche (dubbele douche 🥰.). Ik zet daar het badje neer 🥰

5 jaar geleden

Bij het Luma badje, wij hebben hem ook, kan je heel makkelijk de poten eraan zetten en eraf halen dus geen probleem. Als je een opklapbaar frame hebt neemt dat meer ruimte in als 4 losse pootjes denk ik. En het badje is heel compact, ik had eerst een los badje op een frame maar het frame en badje waren vrij groot dus namen veel ruimte in. Ook al heb je een opklapbaar frame, het badje blijft dan ruimte innemen en vergeleken met andere badjes vind ik de luma compact. Als ik hem niet gebruikt dan zet ik hem in de douche of in ons bad (zonder pootjes), dan staat hij niet in de weg. Het is ook persoonlijk wat je zelf handig vind.

5 jaar geleden

Reactie op Mariekeh12

Bij het Luma badje, wij hebben hem ook, kan je heel makkelijk de poten eraa ...
Het luma badje leek me inderdaad een stuk compacter dan andere badjes. Ik vroeg me alleen af of een ander badje niet praktischer is met wassen van de kleine, dat je zelf meer ruimte hebt voor je armen? We hebben genoeg ruimte om het badje te plaatsen, wat zou je dan kiezen? Het is zo lastig dat je het nu niet in de winkel kunt zien☹️

5 jaar geleden

Wij hebben ook t Luma badje! Die poten kan je heel makkelijk eruit klikken

5 jaar geleden

poten kunnen onder het luma badje vandaan