10 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink helemaal geen sap of frisdrank. Ik drink voor namelijk kokend (afgekoeld) water en vifit. Misschien is dat laatste iets voor de ochtend voor je!

5 jaar geleden

Beginnen met een glaasje water om je omeprazol weg te spoelen, dan een uurtje later zuurvrij genieten van je sappie meid!

5 jaar geleden

Ik heb ook heel erge maagzuur drink elke ochtend en voordat je gaat slapen glaasje melk eet appel die helpen! Maagzuurtablet zoals rennie鈥檚 of eigen merk van de kruidvat helpen mij niet

5 jaar geleden

Melk.

5 jaar geleden

Ik heb ook enorme maagzuur. Van die kauw/zuig tabletten werkten bij allemaal niet. Ben toen op advies van verloskundige overgetapt naar Omepratzol gewoon eigenmerk Etos (goedkoopste). Werkt perfect, kan nu weer alles eten en drinken! =)

5 jaar geleden

Coolbest strawberry hill

5 jaar geleden

Geen sap en frisdrank hier, dat lokt het net uit.

5 jaar geleden

Ik heb ook veel last van zuur. Ik drink fruitsap appel/peer/framboos bij het ontbijt. Daarnaast vloeibare gaviscon werkt bij mij snel en sinds deze week ben ik havermoutpap aan het proberen. Is even wennen maar werkt tot nu toe wel.

5 jaar geleden

Heel veel zin in sinaasappelsap maar ik kan het spijtig genoeg ook niet verdragen. Ik eet lichte maaltijden en niet zo veel mandarijntjes enzo want dat lokt het uit bij mij. Van mijn job uit moet ik veel bukken enzo en dan heb ik dat ook rap. Bij mij helpt kauwgum. Dat je maag begint te werken en de zure maagsappen kan afvoeren 馃憤

5 jaar geleden

Omeprazol smorgens met het eten. Helpt de hele dag