Nou is de kans groot dat ons zoontje met een ks wordt geboren op 25 feb. Zelf ben ik 23 feb jarig en m'n vriend 24 feb, dit worden dus drie verjaardagen op rij.
Het lijkt me leuk om m'n vriend een matching outfit te geven met ons pasgeboren zoontje. Heb al heel internet suf gezocht, maar vind niet direct iets dat me aanstaat... Ik vind heel veel zaken met tekst zoals 'the dad' en 'the baby' of 'big trouble' en 'little trouble' maar ik weet dat hij dit niet zou dragen. Het liefst zou ik een matching hemdje/t-shirt (zonder zo een tekst) of sweater hebben. Iemand een idee waar ik dit kan vinden? 馃榿
Je hebt kunt een ook een overhemd nemen in de zelfde kleur en zelfde broek en stropdasje voor, weet of je vriend zoiets draagt. En dan miss bij bonprix of h&m
O wat leuk zo op een rijtje!
Onze zoon heeft eerste de romperpolo gehad en daarna de polo die zijn vader ook had. Niet heel erg speciaal maar wel leuk dat ze dan het zelfde aan hebben.
4 funky flavours heeft ook matching kleding. Dit is Pasen 2019. Ik weet niet hoe het nu is omdat we niet weten welk geslacht onze baby heeft heb ik me er nu niet in verdiept