40 Reacties

4 jaar geleden

Nope, maarre.. ga je dan op tv bevallen met Bobbi Eden aan je zijde?

4 jaar geleden

Ah wat leuk zeg! Spannend hoor! Veel plezier en succes met de bevalling! We zullen je dan wel voorbij zien komen op de tv! 😊

4 jaar geleden

Nou alsjeblieft niet zeg..

4 jaar geleden

Reactie op Fetherlite

Ah wat leuk zeg! Spannend hoor! Veel plezier en succes met de bevalling! We ...
Jaa zeker spannend! 😱🤩Ik kijk zelf heel graag naar dit programma, stomme reacties krijg je toch altijd! Zoals : ik moet er niet denken om met me kop op tv te persen 🤣 het is ons vierde kindje en ik wil deze ervaring graag delen💕

4 jaar geleden

Gaaaaaf! Ik kan niet , wordt een keizersnee en ze zochten vrouwen die natuurlijk willen bevallen toch

4 jaar geleden

Wat leuk zeg! Niks voor mij maar wat stoer dat je dat doet. Vind het zelf echt een leuk programma en bobbi doet het ook echt leuk!

4 jaar geleden

Reactie op joyceg123

Gaaaaaf! Ik kan niet , wordt een keizersnee en ze zochten vrouwen die natuu ...
Nee! Dat vroeg ik ze toenstraks nog aan de telefoon.. omdat op insta laatst stond dat ze opeens mensen zochten die thuis gaan bevallen.. toen dacht ik.. oo dan gaat dat van ons vast zoizo niet door.. maar het ligt aan t ziekenhuis schijnbaar.. ivm coronamaatregelen.. niet alle ziekenhuizen willen hier aan mee werken! Dus je kan nog altijd mailen!💕

4 jaar geleden

Ik wilde dit gaan doen maar toch voor gekozen om het niet te doen haha Wel super leuk hoor!

4 jaar geleden

Wat leuk!!! Tis niet echt iets voor ons (m’n partner doet nu al awkward bij een echoscopiste, laat staan met n tv crew en bobbi Eden erbij) maar wel echt leuk dat je je hebt aangemeld! Bobbi lijkt me ook echt een super leuke vrouw. Heel veel plezier en laat maar weten wanneer het uitgezonden wordt 😄

4 jaar geleden

Super!! Leuk voor je.😀 Ik wilde graag meedoen , maar mijn partner niet. Je hebt toch prachtig beeldmateriaal erna wat niemand jou meer kan afnemen. Ik zal voor je duimen. Wel leuk als je laat weten of je mee mag doen?!😉
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Leuk zeg! Ik werd ook benaderd maar vond het vreemd dat zij met camera wel bij de controles enzo mocht komen terwijl mijn vriend dat niet eens mag! (Enkel bij de echo) en voor mij persoonlijk hoeft het niet 😅 maar vind het wel een leuk programma en vind het tof dat je je hebt aangemeld! 😁👍

4 jaar geleden

Reactie op kuip

Super!! Leuk voor je.😀 Ik wilde graag meedoen , maar mijn partner niet. J ...
Dankje 💕💕 jaa we laten zeker wat weten! Vooral omdat wij in Limburg wonen is t spannend of het te redden is kwa tijd met bevallen👶🏼

4 jaar geleden

Ik ben ook gebeld, maar mijn hele bevalling is ineens veranderd. Ik ga bij mijn ouders thuis bevallen en die willen dat niet in hun huis hebben. Anders hadden we het wel gedaan! Veel plezier!!

4 jaar geleden

Ah wat gaaf!! Ik wou dat ook graag doen haha. Maar mijn ziekenhuis laat maar 1 persoon toe tijdens de bevalling.. super leuk programma is dat!! Laat tegen die tijd maar even weten wanneer het op tv komt, dan ga ik zeker kijken 😍🤗

4 jaar geleden

Leuk!! Wanneer komen die afleveringen uberhaupt op tv eigenlijk?

4 jaar geleden

Reactie op Mamavandriespookjes

Jaa zeker spannend! 😱🤩Ik kijk zelf heel graag naar dit programma, stomme ...
Niets van aan trekken, ieder zijn eigen keuze. De geboorte van je kind(eren) is het bijzonderste wat er is , hoe mooi of hoe zwaar de bevalling/keizersnede ook is en super leuk dat je het wilt delen! Ik vind het een leuk en mooi programma!

4 jaar geleden

Ik was ook in zo’n oproep op Facebook getagd, mijn eerste gedachte was “wat een afleiding voor je man”😂😂 Wel een leuk programma hoor, maar heb er toch ook altijd rare gedachte bij om de een of andere reden...

4 jaar geleden

Super stoer!! 🥰🙌

4 jaar geleden

Weet iemand of je het vorige seizoen nog ergens kunt terug kijken?😄

4 jaar geleden

Reactie op LLie

Weet iemand of je het vorige seizoen nog ergens kunt terug kijken?😄
Ja op discovery +