40 Reacties
5 jaar geleden
Ah wat leuk zeg! Spannend hoor! Veel plezier en succes met de bevalling! We zullen je dan wel voorbij zien komen op de tv! 😊
5 jaar geleden
Reactie op Fetherlite
Ah wat leuk zeg! Spannend hoor! Veel plezier en succes met de bevalling! We ...
Jaa zeker spannend! 😱🤩Ik kijk zelf heel graag naar dit programma, stomme reacties krijg je toch altijd!
Zoals : ik moet er niet denken om met me kop op tv te persen 🤣 het is ons vierde kindje en ik wil deze ervaring graag delen💕
5 jaar geleden
Wat leuk zeg! Niks voor mij maar wat stoer dat je dat doet. Vind het zelf echt een leuk programma en bobbi doet het ook echt leuk!
5 jaar geleden
Reactie op joyceg123
Gaaaaaf! Ik kan niet , wordt een keizersnee en ze zochten vrouwen die natuu ...
Nee! Dat vroeg ik ze toenstraks nog aan de telefoon.. omdat op insta laatst stond dat ze opeens mensen zochten die thuis gaan bevallen.. toen dacht ik.. oo dan gaat dat van ons vast zoizo niet door.. maar het ligt aan t ziekenhuis schijnbaar.. ivm coronamaatregelen.. niet alle ziekenhuizen willen hier aan mee werken! Dus je kan nog altijd mailen!💕
5 jaar geleden
Wat leuk!!! Tis niet echt iets voor ons (m’n partner doet nu al awkward bij een echoscopiste, laat staan met n tv crew en bobbi Eden erbij) maar wel echt leuk dat je je hebt aangemeld! Bobbi lijkt me ook echt een super leuke vrouw. Heel veel plezier en laat maar weten wanneer het uitgezonden wordt 😄
5 jaar geleden
Leuk zeg! Ik werd ook benaderd maar vond het vreemd dat zij met camera wel bij de controles enzo mocht komen terwijl mijn vriend dat niet eens mag! (Enkel bij de echo) en voor mij persoonlijk hoeft het niet 😅 maar vind het wel een leuk programma en vind het tof dat je je hebt aangemeld! 😁👍
5 jaar geleden
Reactie op kuip
Super!! Leuk voor je.😀
Ik wilde graag meedoen , maar mijn partner niet. J ...
Dankje 💕💕 jaa we laten zeker wat weten! Vooral omdat wij in Limburg wonen is t spannend of het te redden is kwa tijd met bevallen👶🏼
5 jaar geleden
Ik ben ook gebeld, maar mijn hele bevalling is ineens veranderd. Ik ga bij mijn ouders thuis bevallen en die willen dat niet in hun huis hebben. Anders hadden we het wel gedaan!
Veel plezier!!
5 jaar geleden
Reactie op Mamavandriespookjes
Jaa zeker spannend! 😱🤩Ik kijk zelf heel graag naar dit programma, stomme ...
Niets van aan trekken, ieder zijn eigen keuze. De geboorte van je kind(eren) is het bijzonderste wat er is , hoe mooi of hoe zwaar de bevalling/keizersnede ook is en super leuk dat je het wilt delen! Ik vind het een leuk en mooi programma!
5 jaar geleden
Ik was ook in zo’n oproep op Facebook getagd, mijn eerste gedachte was “wat een afleiding voor je man”😂😂
Wel een leuk programma hoor, maar heb er toch ook altijd rare gedachte bij om de een of andere reden...