12 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg, heb ook een dochter van 2,5

4 jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/meerijdplankje-buggyboard-maxi-zwart Ik heb deze tweede hands gekocht, hij zit goed op een mutsy evo kinderwagen ik kan er dan gewoon normaal achter lopen. Hopelijk wilt me zoontje er wel op staan straks 😅

4 jaar geleden

Die hadden wij ook maar onze oudste wilde er nooit op staan (was 20 maand bij geboorte) dus wij waren veroordeeld tot korte wandelingen. Maar het is wel een handig plankje!

4 jaar geleden

Ik heb een meerijdplankje met een zitje erop zodat ze ook kan zitten. Is bij bol.com te koop. Typ maar ik meerijd plankje met zitje en die kan op alle kinderwagens dacht ik.

4 jaar geleden

Ik volg ook en heb een (dom) vraagje, kan een meerijdplankje ook in combi met ligbak? Zie ze steeds met zitbak maar eerste maanden ligt baby nog in ligbak..

4 jaar geleden

Hier hetzelfde alleen dan met 2 kleine hondjes.. wij gaan dit stoeltje bestellen👍

4 jaar geleden

Kid-sit meerijdplankje ben ik voor aan het kijken. Wel iets duurder. Maar ze kunnen er op zitten en past overal op als het goed is!

4 jaar geleden

Ik heb via bol.com eentje besteld een universele perfect ding. Me kleine kan erop zitten en op staan. 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Angelakwint

Ik heb een meerijdplankje met een zitje erop zodat ze ook kan zitten. Is bi ...
Ik bedoelde dus ook het kid-sit meerijd plankje.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb zelf dit idee maar laten varen. Je (ik) kan geen normale stap zetten met zo een meerijdplankje. Of je moet zelf naast de wagen gaan lopen, dit icm met onze dolle hond zag ik niet zitten. Ook een draagzak voor de baby is niet aan mij besteed, ik krijg het er benauwd van. Zijn nu al vanaf het begin van mijn zwangerschap met onze dochter (net 2jr) aan het oefenen om grote wandelingen te maken en het gaat echt super goed!