6 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Mijn dochtertje is ook 5 maanden en in een keer komt ze in de nacht rond 5 uur.

2 jaar geleden

Probeer de nachtvoeding over te slaan. Als ze een fopspeen pakt biedt die dan aan en kijk hoe lang je dat kan rekken. Zo heb ik het ook gedaan. Toen werd mijn eerste voeding van de dag om 06.00u. Hij bleef vanzelf steeds langer slapen en nu krijg hij zn eerste flesje rond 08.00u. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Saramommytobe

Probeer de nachtvoeding over te slaan. Als ze een fopspeen pakt biedt die d ...
Ooh wat fijn! Dit doe ik al.. maar de rek is er voor nu echt uit(krijsennnn). Maar ik zal het blijven proberen

2 jaar geleden

Hier hetzelfde hoor. Voorheen sliep hij door, maar sinds 2 weken moet hij snachts terug een voeding hebben rond 2-3u. Er is geen rekken aan. Ik geef er gewoon aan toe. Zo kan ik zelf het snelste terug slapen. Ik hoop dat dit snel terug betert...

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook 4,5 maand en komt eigenlijk ook al maanden nog om 06:00u voor een voeding. Vind ik zelf wel een acceptabele tijd, ik kan haar daarna meestal ook wel weer terugleggen. Mijn dochter drinkt zelden de fles helemaal leeg! Ik maak flessen van 180, 6x per dag. Ene keer drinkt ze 90, dan weer 160, dan weer 100. Heel wisselend! Maar ze zal zelf wel aanvoelen wat ze nodig heeft, bedenk ik me maar 😄

2 jaar geleden

Hoelaat krijgt ze de de laatste fles en hoeveel drinkt ze dan?