11 Reacties

5 jaar geleden

Zou zomaar kunnen dat de kleine aan het indalen is😉

5 jaar geleden

Kan ook gewoon groei pijn zijn van een groeispurt

5 jaar geleden

Hier hetzelfde maar dan met 31 weken meegemaakt, en deed echt super veel pijn op een gegeven moment. Maar na een warme douch en kruik zakte het weer weg. Had toevallig de dag erna ook afspraak bij de vk. Ze zei dat het ook darmkrampen konden zijn of oefenweeën. Eventueel indalingsweeën maar dat was bij mij niet het geval. Moest het in de gaten houden als het vaker gebeurd en ondraaglijk word. Zolang geen bloedverlies had en het na een tijd weer ophield hoefde ik niet te bellen zei ze. Dan zijn het gewoon oefenweeën.

5 jaar geleden

Ik heb het ook sinds twee weken en bij mij heeft het (volgens de verloskundige) met indalen te maken. Kindje ligt volgens haar inmiddels ook al redelijk ‘diep’.

5 jaar geleden

Ik hier ook vaak last van de afgelopen weken. Kan me dit herinneren van mijn vorige zwangerschap, waren toen indalingsweeen idd

5 jaar geleden

Hier ook, heb vandaag 7 uur in het ziekenhuis gezeten. Maar bij ons was het niets bijzonders...

5 jaar geleden

Ik heb het vanaf 29 weken maar ook met steken daar beneden. Ik heb het nu al twee weken en moet eerlijk zeggen dat ik de vk nog niet heb gebeld of gesproken maar volgens mij is het indalen!

5 jaar geleden

Ik had dit de afgelopen 3 dagen ook. Vandaag was het weer over. Niet echt pijnlijk, maar gewoon vervelend. Ben benieuwd wat je verloskundige gaat zeggen morgen! Ik las wel overal dat dit normaal is.

5 jaar geleden

Misschien indaling van je kindje in je bekken? Is in ieder geval heel normaal hoor dat Je soms zulke menstruatie achtige klachten hebt. Doe lekker een kruik warmen een warme douche en paracetamol dan zakt et miss wel.

5 jaar geleden

Ik had dit vorige week ook (nu 28+2). Ook in combinatie met heel veel plassen, dus mijn vk gaf aan dat het ook onontdekte blaasontsteking kan zijn. Getest bij ha, en geen bacterie nu, maar toch even goed in de gaten houden zou ik zeggen. En contact openen met de vk!

5 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik heb vanmiddag pas de afspraak bij de verloskundige maar moest net al even urine laten checken bij de huisarts. Het is toch een blaasontsteking, dus nu antibiotica gekregen! Wel gek merk helemaal niks qua meer plassen o.i.d. maar fijn dat ik nu weet wat het is!