Misselijk achter computer

Loes55
16 dagen geleden
Volgen
Ha allemaal, Ik ben nu 6.3 weken zwanger. Heb een beetje last van lichte misselijkheid, maar het overheerst niet echt. Totdat ik achter mijn laptop ga zitten om te werken. Dan voel ik binnen 5 minuten de misselijkheid opkomen. Herkennen jullie dit? Mijn werk bestaat uit 100% achter de pc dus als er tips zijn, sta ik daar erg voor open! Ik heb al zo’n app waarmee blauwe pixels worden gefilterd.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Dani856
16 dagen geleden
Door regelmatig kleine beetjes te eten zou de misselijkheid kunnen afnemen. Ik heb dat zodra er melk zit in de enige koffie die ik neem op een dag, het is bij iedereen anders.
  • Rapporteren
pucksw
16 dagen geleden
Vervelend he? Ik heb er ook last van... vooral in de ochtend en als ik in de auto zit. Gelukkig mag ik ivm corona thuiswerken. Kan ik tussendoor ff liggen als ik het voel opkomen. Vanochtend al boven de wc gehangen. Nu 6 wkn. Ze zeggen dat de piek met 9 wkn is. 🤭
  • Rapporteren
Voorheteerstzwanger_
16 dagen geleden
Bij mij helpt druivensuiker enorm tegen de misselijkheid. Mss eens proberen? 😉
  • Rapporteren
Voorheteerstzwanger_
16 dagen geleden
Bij mij helpt druivensuiker enorm tegen de misselijkheid. Mss eens proberen? 😉
  • Rapporteren
RinaD
16 dagen geleden
Ik ben momenteel thuis, maar zou eigenlijk moeten studeren. De gedachte om mijn pagina's met statistiek oefeningen te openen, roept bij mij ook een gelijkaardige afkeer op zoals bij bepaalde soorten voedsel die ik momenteel absoluut niet binnen krijg. Vreemd... (te veel stress en piekeren, is natuurlijk ook niet echt ideaal).
  • Rapporteren