Moeite met eten

D-K
4 maanden geleden
Volgen
Ik wordt er helemaal gek van. Elke dag voorral met avond eten of warm eten. Denk ik oh ja daar heb ik zin in. Vervolgens na 2 happen denk ik nee waarom eet ik dit krijg het niet meer weg. Iemand ervaring? Of hoe ik hier mee om kan gaan. Het enigste wat ik goed zonder moeite kan eten zijn crackers of peperkoek maar omdat nou heel de dag te eten.😅
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
babygirl224
4 maanden geleden
Jaa heel herkenbaar helaas! Sommige dingen vind ik ineens heel vies zelfs.. gister als avondeten alleen n kipkrokant op verder niks en idd crackers en peperkoek gaat prima! Ik ga nu elke dag op zoek naar waar heb ik ècht zin in... vandaag is dat goed gegaan maar wisselt met de dag
  • Rapporteren
Margreetjes
4 maanden geleden
Ik moet me heel erg concentreren op het nemen van een hap, dan gaat het wel. Soms houdt mn vriend een heel verhaal en heb ik niks gehoord, zo ben ik bezig om mn bordje (1 boterham) leeg te krijgen
  • Rapporteren
MiJoS
4 maanden geleden
Heeeel herkenbaar! Op momenten dat ik even niet misselijk ben probeer ik mm groenten binnen te krijgen. Ik heb ook het idee dat als ik ergens anders ben, ik beter kan eten.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Is heel herkenbaar! Ik heb vooral heel veel zin in eten.. tot het voor mijn neus staat 🤣
  • Rapporteren
manon geuze
4 maanden geleden
Heel herkenbaar. Ik krijg amper wat door m’n keel.... het enigste wat bij mij helpt is kleine beetjes eten over de hele dag verspreidt .
  • Rapporteren
D-K
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Is heel herkenbaar! Ik heb vooral heel veel zin in eten.. tot het voor mijn neus staat 🤣
Ja dit dus. En dat gewoon heel de dag door.
  • Rapporteren
Eveline VR
4 maanden geleden
Oh, dat is inderdaad heel herkenbaar! Sinds deze week krijg ik niks binnen ... Ik krijg af en toe trek, tot de frigo opengaat 🥴 Dan wordt men keel toegesnoerd
  • Rapporteren
maloulou
4 maanden geleden
Heel herkenbaar! Ik at altijd heel veel groenten en nu ga ik bijna over mijn nek als ik groenten voor mij heb staan. Boterham met jam en pindakaas gaan erin of beschuit met kaas. Soms ook goede dagen en lukt me wel iets naar binnen te krijgen, maar voelt wel erg ongezond hoe weinig groente ik nu eet. Is dat niet erg? Gaat dit weg in het tweede trimester?
  • Rapporteren