16 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben ook niet elke dag even misselijk, goeie en slechte dagen zeg maar. Gisteren was een slechte dag, merendeels boven de wc gehangen .. eergisteren was er niks aan de hand. Misschien neemt je lijf even een kotspauze? Ik duim voor je dat alles ok blijft!
5 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat met 8 weken de piek van hcg bereikt is. Daarna neemt het weer af. Mogelijk komt het daardoor? Hoor wel meer mensen namelijk die na 8 weken minder misselijk zijn.
Zelf ben ik trouwens bij m’n eerste zwangerschap nooit misselijk geweest. Nu wel anders helaas haha
5 jaar geleden
In mijn vorige zwangerschap heb ik nergens last van gehad echt letterlijk nergens van ! Alleen op een dag stond ik spaghetti te koken en daar werd ik zo erg onwel van het geur dat ik even ging liggen en huilend mijn ex op belde om te vragen als hij terug wou komen om spaghettie uit te zetten 😳, en ik had een afkeer naar kip voor de rest niks zo makkelijk gehad , maar deze zwangerschap is toch net even iets anders bijna een maand van te voren dat ik getest had was ik vreselijk moe hele dag door kon alleen maar slapen en ik ben geen persoon die overdag slaapt... afkeer voor geuren , borsten die jeukte en pijn deden heel veel stemmingwisselingen , mijn gezicht kreeg allemaal plekken alsof ik klappen gekregen heb .. trek in raarste dingen veel kokhalzen, nu gaat stukken beter ! Af en toe misselijk , borsten blijven wel gevoelig
5 jaar geleden
als hier met 8 weken de misselijkheid ineens over is, hang ik de vlag uit... en ben echt vreselijk misselijk de hele dag, eet en drink voor een dooie vlieg en slaap er slecht door...
Maar kan me voorstellen dat het je ook een beetje ongerust kan maken!!
5 jaar geleden
Wees juist blij dat het over is. Hier 11w + en nog steeds misselijk....
5 jaar geleden
Ik ben vandaag exact 9 weken en voel me sinds gisteren ook plots stukken beter. Had al een tweetal weken een “baksteen in de maag” en vond drinken/eten niet zo prettig. Nu lijkt het verdwenen en voel me er ook onzeker bij. Volgende echo is pas 24 augustus... dit duurt me echt te lang 😅
5 jaar geleden
Vanaf 9 weken was de misselijk bijna helemaal over, af en toe nog een lichte vlaag. Vanmorgen (10+1) werd ik weer misselijk wakker zoals het eerst was... Ik denk dat het komt en gaat. Ik heb dat ook hoor, dat ik me zorgen ga maken. Het heeft alleen zo weinig zin! Ga genieten en die echo is sneller dan je denkt. Succes!
5 jaar geleden
Was tot 7+3 super misselijk. Toen een week niet en had ik mega honger. Nu ineens weer misselijk en vind ik alles vies 🤣 het is zoo wisselend
5 jaar geleden
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik ben nog geen een keer misselijk geweest en mijn moeder en zussen ook niet tijdens zwangerschap. Het verschilt gewoon echt per vrouw. Probeer er zoveel mogelijk van te 😊
Ik ben 8 weken en afgelopen woensdag een kloppend hartje gezien en groeit goed. Dus ik probeer het ook zoveel mogelijk los te laten en het per echo te bekijken.
5 jaar geleden
Zo fijn om dit te lezen! Ik heb namelijk precies hetzelfde dinsdag voelde ik me ècht ellendig en sinds gister nergens meer last van..