8 Reacties

3 jaar geleden
Ik denk niet dat het een of ander spirituele betekenis heeft. Ik geloof dat deze droom gewoon zegt hoe graag je hem ziet en dat je je niet kan voorstellen hoe het nog kan zijn zonder jouw zoontje. Het is je ergste vreest en alles wat nu in de media wordt getoond is zeker niet behulpzaam naar die angst toe. Ik denk dat vele ouders hier last van hebben en zij die er al vaker last van hadden, hebben het nu wellicht meer dan voorheen. Ikzelf meegerekend 😘je ziet je zoontje gewoon buitengewoon graag.

3 jaar geleden
Ik heb het 18 jaar geleden gehad bij mijn oudste dochter. 3 keer dezelfde droom dat ze (ik dacht toen) maar 14 weken zou worden. Die tijd ging voorbij , dus zou het wel 14 maanden zijn, 14 jaar dan? Inmiddels is ze 18 , maar in mijn gedacht blijft het getal 14 in mijn hoofd zitten. Misschien is het wel op een datum waarin 14 zit , maar dat hoef ik hopelijk nooit mee te maken.
Het is gewoon bizar en eng. Maar na die 3 keer nooit meer zo'n dromen gehad die zo werkelijk leken

3 jaar geleden
Ik denk ook dat het een soort angst is om hem te verliezen. Ik had zo'n droom toen ik ongeveer 20 weken zwanger was van mijn zoon. Ik droomde dat hij was overleden in mijn buik en dat ik in stukjes van hem was bevallen. Gelukkig is hij in het echt gewoon geboren na 41 weken, helemaal gezond en is nu een hele vrolijke jongeman van 11 maanden! Vroeger dacht ik dat ik dingen kon voorspellen met mijn dromen en daarin droomde ik altijd dat ik alleen maar meisjes zou krijgen (waarschijnlijk omdat ik zelf ook alleen maar zussen heb). Maar ik heb toch een jongen gekregen! Ik moest daar de eerste dagen dat ik er achter kwam echt heel erg aan wennen, omdat ik gewoon helemaal van overtuigd was dat ik alleen meisjes zou krijgen.

3 jaar geleden
Hi!!
Herken het wel een beetje! Je bent zo gek op die kids dat je bijna echt droomt over verliezen!
Het schijnt er wel een beetje bij te horen! Hoop dat het je niet beïnvloed!
Ik droom nu over dat ik hem verlies in de oorlog en afscheid moet nemen!
Ik kijk na 17 uur geen journaal meer! Sluit mijn ogen niet, houd alles overdag bij maar vind het zo erg dat ik het nogal betrek op mijn eigen gezin ! Heb zelf ptss gehad en daar ontdekt dat ik voor een bepaalde tijd moet stoppen met bepaalde dingen kijken!
Heb je misschien zo’n verhaal in je omgeving gehoord? ‘
Ik hoop voor je dat het niet meer voorkomt en je heerlijk kan genieten van je mannetje 🥰

3 jaar geleden
Reactie op claudiapopje
Hi!!
Herken het wel een beetje! Je bent zo gek op die kids dat je bijna ec ...
Nee! Ik kan niks bedenken anders dan het negatieve nieuws of misschien mijn verleden (bang om mijn naasten te verliezen) waarmee het kan samenhangen. Het was heel random. Is wel mijn eerste kindje en ben een single ouder geworden dus hierdoor is de band misschien nog wat intenser met hem waardoor het die angst heeft versterkt

3 jaar geleden
Reactie op Flejorlie
Ik heb het 18 jaar geleden gehad bij mijn oudste dochter. 3 keer dezelfde ...
Wow wat herkenbaar, maar dan bij mezelf. Ik heb van kinds af aan gedroomd dat ik maar 17 zou worden.. Elke keer kwam dat getal 17 weer terug 🤷🏼♀️ Dat jaar was zo raar voor mij en vooral toen ik dan toch 18 werd. Daarna gelukkig nooit meer last van gehad maar herken mezelf er dus wel in 🤷🏼♀️