6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter zit met haar neef en sinds een paar week ook haar nichtje in 1 klas ( klein dorp ) gaat prima. Loopt meestal wel los en vinden ze hun eigen weg en vriendinnetjes of vriendjes

3 jaar geleden

Wij zouden het juist heel leuk vinden als mijn dochtertje bij haar nichtje van 2 maanden ouder in de klas zou komen. Ik zou mij er niet druk om maken. Ze kiezen echt wel hun eigen vriendjes en vriendinnetjes. En het zijn ook nog eens een jongen en een meisje. Meisjes hebben meestal toch meer vriendinnetjes en jongens vriendjes. Ik zou kiezen voor de beste school voor je kindjes en dit niet laten afhangen van wie er in de klas zitten. Maar dat is mijn mening 馃槈

3 jaar geleden

Mijn zoon heeft bij zijn nichtje in de klas gezeten.. Hun hebben daarnaast een heel eigen leventje gehad, maar je kan ook merken op verjaardagen dat ze een super goeie band hebben.. En tuurlijk zoeken ze elkaar even op, op het schoolplein.. Vooral het het bij zijn nichtje even niet lukte, kwam grote neef wel even helpen.. Neehoor zeker geen "negatieve" lading of iets.. Alleen maar hele leuke positieve dingen.. En nog steeds een super band, als ze even niks te doen hebben.. Bellen ze elkaar, 'goh zullen we afspreken dan en dan' 鉂o笍

3 jaar geleden

is de band met het neefje wel goed, en hoe is de band tussen de ouders. Dat speelt ook wel een rol mischien. Tot nu toe lees ik van de reactie dat helemaal ok is.

3 jaar geleden

Reactie op Skilic

is de band met het neefje wel goed, en hoe is de band tussen de ouders. Dat ...
De band met mn zus en zwager wisselt ene moment gaat heel goed andere moment niet 馃檲 Nu is het al mn hele leven dat ze in mijn voet sporen loopt en steeds meer gaat irriteren Als we nu ergens zijn met meerdere kindjes hebben ze alleen maar oog voor elkaar en dat is dus ook een reden voor ons om ze niet bij elkaar in de klas te zetten 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Momofjm

De band met mn zus en zwager wisselt ene moment gaat heel goed andere momen ...
Begrijp ik. Ik ken het verhaal een beetje ik zou eerlijk gezegd ook mijn kind niet indezelfde klas als zijn neefje willen. Maar mischien moet je het even aankijken en kijken hoe het gaat verlopen