11 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook. Lig hele dag in bed of op de bank naar het plafond te staren. Helemaal nergens zin in, zelfs niet om tv te kijken馃槵

5 jaar geleden

Ja hier ook dat suffe, futloze gevoel. Geen energie. Hang wat rond te vallen, gelukkig verlof op 't moment. Misselijkheid gelukkig geen last van maar wel vaak opgeblazen gevoel, weinig zin in eten, oprispingen erna, vervelend gevoel aan de buik. Ik las ergens dat het eerste trimester het minst fijne is, dat het daarna vaak wel wat beter gaat met energie e.d. Hopelijk ook voor ons! 馃槃

5 jaar geleden

Ik ben 5 weken (+5 dagen) ik hang ook. Echt pff en het voelt als belachelijk. Vooral gezien ik normaal 3 a 4 x p/w sportte en nu totaal geen zin en fut heb! Succes, ik luister maar naar m'n gevoel. Hoort erbij?!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar!! Niet dat de zin er niet is, de fut ontbreekt. Voel me echt miserabel. Geen energie. Lijkt wel of iets mijn lichaam heeft overgenomen 馃檲

5 jaar geleden

Wat een feestje van herkenning, het liefst lig ik op de bank, onder een dekentje weggestopt 馃檲

5 jaar geleden

Hier ook. Ik wil eigenlijk gewoon alleen maar slapen 馃檲

5 jaar geleden

Zo herkenbaar dit 馃槄

5 jaar geleden

Super herkenbaar! Sommige dagen heb ik nog wel wat energie, maar ook dagen of bepaalde momenten op de dag dat je mij echt kan opvegen...

5 jaar geleden

Ik had het met 5 en 6 weken vooral! Toen ik me er eenmaal aan had overgegeven dat het niet beter zou worden en had geaccepteerd dat de bank mijn nieuwe beste vriend zou worden.. ging het ineens beter! Geen idee waardoor, misschien dat mijn lichaam na week 6 al wat meer aan de hormonen is gaan wennen. Hou in ieder geval hoop, het gaat beter worden. Is het niet vandaag dan over een paar weekjes!!

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde.... zo kapot van een volle werkweek van 40 uur dat ik weekends alleen maar wil hangen en slapen.. tegen de misselijkheid heb ik amesafene gehad van de huisarts ik kon niets meer eten en drinken want alles kwam er direct weer uit... na 2 dagen deed het ze werk 馃檹馃徏

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Futloos en daardoor nergens zin in. Wandelen, fietsen, of de ramen en deuren openzetten helpt wel wat. Verder studeer ik ook en het hielp mij om een boekje te lezen op het terras. Daar is geen excuus om te gaan liggen. En ik trakteer mijzelf dan een beetje. Vaak heb ik 's ochtends wel wat energie. Dan na de lunch ontzettend moe en dat houdt vaak wel aan. s avonds nadat de kleine slaapt ga ik zelf ook slapen. Er komt vrij weinig ondernemends uit.