18 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van carriwell! Super fijne legging :)

5 jaar geleden

Die van noppies is trouwens ook top

5 jaar geleden

The Mama set (niet goedkoop, maar wel de perfecte niet doorschijnende legging die je ook makkelijk kan doordragen na je zwangerschap). Ik heb er zelfs 3: 1 aan, 1 in de was en 1 in denkbaar hahah

5 jaar geleden

Ik heb veel leggings besteld en gedragen afgelopen tijd, maar dit is 1 van de weinigen die niet doorschijnt en van een dikker materiaal (en dus ook warmer is). Het is echt mijn lievelingslegging. Net ontdekt #zalandostyle https://www.zalando.nl/jojo-maman-bebe-leggings-grijs-j2621a002-103.html Je hebt op ASOS ook veel leuke zwangerschapskleding, ook veel wijdere t-shirts met leuke prints etc.

5 jaar geleden

Ik heb de leggings van de Prenatal en die schijnen bij mij niet door 🤩

5 jaar geleden

Die van de h&m zitten echt heerlijk

5 jaar geleden

Reactie op Kimye

Ik heb de leggings van de Prenatal en die schijnen bij mij niet door 🤩
Inderdaad die van Prenatal😍

5 jaar geleden

Ik heb ze van de lidl. Schijnt wel door maar met een leuke sweatjurk erop maak dat geen klap uit🤗. Heb sweatjurken bij bonprix besteld en tijdje terug ook 1 bij h&m

5 jaar geleden

Bedankt meiden! Ik ga het direct bestellen, die zwangerschapsbroeken zitten me nu ik 33 weken ben echt niet meer lekker - verlang naar een comfi legging vooral straks in me verlof!

5 jaar geleden

Reactie op LauravdB

Ik heb ze van de lidl. Schijnt wel door maar met een leuke sweatjurk erop m ...
Ik vind het doorschijnen van die van de lidl meevallen. Hij is idd niet zo dik als bijv. eentje van Queen mum maar wel degelijk! Queen mum is onderhand 5x zo duur, dus deze is zeker het proberen waard!

5 jaar geleden

Reactie op S-R-

Inderdaad die van Prenatal😍
Welke van de prenatal, ik zie de seamless leggings €14,99 en een gewone legging €12,99 ?

5 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/app/product/16680180?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share Deze van c&a is echt een aanrader. Dikke, soort suède achtige stof en zit heerlijk. En dat voor die prijs 😁

5 jaar geleden

Van de lidl. Zitten heerlijk en mooie prijs. Dit is al de tweede zwangerschap dat ik ze draag en nig steeds goed

5 jaar geleden

Reactie op Treap

Van de lidl. Zitten heerlijk en mooie prijs. Dit is al de tweede zwangersch ...
Ik heb ze ook van de lidl, zeker een aanrader! 😄

5 jaar geleden

Reactie op MayaMommyToBe

Welke van de prenatal, ik zie de seamless leggings €14,99 en een gewone leg ...
Ik heb ze hier allebei. De gewone is een gewone katoen. Niet doorschijnend. Maar ook niet heel warm ofzo. Dun katoen. ( lidl is ook dun katoen. Schijnt niet door) De seamless vind ik fijner. Is een soort dikke panty. Maar van zacht materiaal. En warmer dan de katoenen. Sluit ook beter aan. Lubbert niet en verkleurt niet ( zwarte prenatal/ lidl wordt na een paar keer wassen vaak grijs en lubbert uit en de stof wordt dunner en slijt snel.... ). Maar dat is persoonlijk.

5 jaar geleden

Boohoo

5 jaar geleden

Reactie op babymasten

Die van de h&m zitten echt heerlijk
Ze zitten lekker idd, en schijnen niet door. Echter zijn de benen bij mij veel te lang. Waardoor de overige stof opkropt in mijn liezen.. Hier liggen ze dan ook gewoon in de kast en heb ze nooit aan.

5 jaar geleden

Van de bonprix👌