6 Reacties

2 jaar geleden

Misschien jullie luchtje wat hij fijn en vertrouwd vind? Misschien een hoofdluier snachts bij jullie in bed leggen en er overdag zijn bedje mee opmaken.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaap overdag wel in zijn bed alleen snachts word hij nu wakker terwijl hij eerst hele nacht doorsliep. Ik wieg hem wel in slaap. Consultatiebureau zegt dat als hij dan wakker word is hij ineens alleen. Bij mij is dat waarschijnlijk de reden. Ik denk dat dit een fase is.

2 jaar geleden

Reactie op lejla1994

Mijn zoontje slaap overdag wel in zijn bed alleen snachts word hij nu wakke ...
Ja dat herken ik, deed ik ook heel vaak lekker op de arm in slaap wiegen maar hij werd dan heel snel onrustig wakker.. Dus toen daar mee gestopt (in de avond) . Toen merkte ik dat hij langer door sliep en rustiger wakker werd met gelijk vrolijke praatjes.. Soms overdag doe ik het nog wel eens, lekker knuffelen en op de arm in slaap laten vallen.. Maar overdag heeft hij sws nog maar korte slaapjes van 45/60 minuutjes.. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Misschien jullie luchtje wat hij fijn en vertrouwd vind? Misschien een hoof ...
Thnx voor de tip zelf niet aan gedacht.. 😅 Hij is half uurtje geleden, lekker rustig in slaap gevallen met een shirt van mij die ik geknoopt hebt.. (en boekje voor gelezen, dacht probeer dat eens en hielp wel volgens mij)

2 jaar geleden

Hier net zo alleen dan snachts. Erg vervelend en nu even met de handen in het haar. Was eerder nooit zo . Misschien sprongetje?

2 jaar geleden

Ja kan ook maar zo een sprongetje zijn idd.. Net werd die echt heel erg verdrietig wakker, even bij komen en "wakker worden".. Uit bedje gehaald ligt beneden op de arm en valt weer in diepe slaap..