16 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt, ben nu bijna 38 weken. Maar een vriendin van mij vertelde dat ze zich de hele dag voor de bevalling al een beetje 'bleh' voelde, niet ziek maar gewoon niet helemaal lekker. Diezelfde nacht begonnen bij haar de wee毛n. Dus dit kan misschien een voorteken zijn! Succes en probeer nog zoveel mogelijk uit te rusten voor als het straks echt begint

5 jaar geleden

Ik had dit zaterdag (39weken) nu voel ik me beter maar de kleine meld zich nog niet haha! Denk dat het ook een beetje laatste loodjes is en hormonen die af en toe op hol slaan

5 jaar geleden

Ik heb dit vandaag ook, ben nu 39+6. Niet echt ziek maar wel heel erg bleh haha. Had ook net zoet ruikende afscheiding maar nu komt er niets meer? Ik word helemaal gek dat er niets is wat 茅cht doorzet. Heb ook al weken last van krampen maar het gaat steeds weer weg. En gisteren licht roze afscheiding maar dat was ook na 1 keer weg?

5 jaar geleden

Dit heb ik nu sinds een weekje en op en af. Maar er gebeurt nog niets dat op echt bevallen lijkt helaas. Ik denk ook dat het meer je hormonen zijn waardoor je je zo voelt. In de laatste weken van je zwangerschap stijgt je progesteron en dat zijn dezelfde hormonen als voordat je ongesteld moet worden. Kun je dat linken met elkaar? Meestal voel ik mij ook zo voordat ik ongesteld moet worden.

5 jaar geleden

Ik herken een aantal dingen wel. En had ze eigenlijk niet bestempeld als het begin van mijn bevalling maar dat gebeurde dus wel. Gister met 37.2 weken bevallen. Ik was ook benauwd, moe, flauw hoge ademhaling en gewoon niet helemaal lekker. Dit begon vrijdag en zondag begonnen de wee毛n! Hoop dat het voor jou ook iets betekent. Geloof me het komt echt 馃槈 succes!

5 jaar geleden

Wat je beschrijft heb ik ook gehad vorige week (ben nu 40 weken) duurde bijna de hele week. Heb me nog wel laten testen op corona maar was niets. Waarschijnlijk heeft je lichaam aan dat het rust nodig heeft: tijd om het die te geven?

5 jaar geleden

Nou dit heb ik al drie weken dat blegh gevoel. Geen draai kunnen vinden energie level 0.0. Sinds afgelopen weekend ooo spierpijn over mijn hele rug. Daardoor snachts niet kunnen slapen. Dus ben benieuwd. Allemaal vage klachten. En die hoofdpijn ook ja vooral in de avonden. Morgen 39 weken maar wacht het maar gewoon af de kleine meld zich hopelijk snel ben er wel beetje klaar mee. Maar dat huilen had ik vorige week. Toen onze zoon van 3 maar even twee nachten naar opa en oma zodat mama even kon bij tanken馃馃き

5 jaar geleden

Reactie op ItsKis

Wat je beschrijft heb ik ook gehad vorige week (ben nu 40 weken) duurde bij ...
Ja dat zou goed kunnen. Laatste tijd alles gewoon doorgedaan zoals gewoonlijk!

5 jaar geleden

Zo voelde ik me ook weet 38 tot gister. Ik bleek wel corona te hebben helaas maar is nu over. Denk ook wel echt dat dit kwalen zijn van de laatste loodjes, alles wordt zwaarder merk ik ook. Je sleept ook heel wat gewicht qua buik mee (ik athans wel). 馃槈 Slecht slapen etc helpt ook niet mee voor je algehele energie niveau merk ik. Laatste loodjes! 馃槝

5 jaar geleden

Vandaag 39-3 en inderdaad al een paar dagen een bleh gevoel! Kan om alles huilen en erg prikkelbaar. Herkenbaar ineens benauwd (ws ligt de kleine lekker tegen je longen aan馃槈)en nergens zin in alleen maar bankhangen.heb niet eens de puf voor een bevalling nu Hahah maar zijn idd de hormonen misschien in combi met het saaie weer en je word het wachten zat!! Heel veel sterkte met de laatste loodjes xxx

5 jaar geleden

Reactie op Sandra Kriek

Vandaag 39-3 en inderdaad al een paar dagen een bleh gevoel! Kan om alles h ...
Jaa pff ben er ook echt klaar mee nu hoor!! Jij ook鉂わ笍鉂わ笍

5 jaar geleden

Ja hoor herkenbaar hier ook al sinds week 38 (nu 39 weken zwanger) voel me gewoon steeds zo beroerd en idd ook heel emotioneel. Ik denk dat het gewoon de laatste loodjes zijn je lichaam is er beetje klaar mee denk ik haha. Maar hoeft niet perse zo te zijn dat het dan binnen een paar dagen begint denk ik hoor dat hier. Je kan et mama laatste loodjes 馃挭

5 jaar geleden

Oww ik voel me ook zo sinds gister, vooral misselijkheid 馃様 ik ben 38+5

5 jaar geleden

Blijkbaar waren het wee毛n 馃槀 vanmiddag om 13:17 is onze zoon Louis geboren

5 jaar geleden

Reactie op Miichelle91

Blijkbaar waren het wee毛n 馃槀 vanmiddag om 13:17 is onze zoon Louis geboren
Fantastisch, van harte gefeliciteerd!!! 馃槏鉂わ笍

5 jaar geleden

Afgelopen weekend ook last van gehad. Ik kreeg last van voorwee毛n (wee毛n die niet doorzette). Ik hoor ook vaak dat je juist heel energiek voelt als het zover is. Dat was bij de eerst zo. Weken riep ik dat ik er klaar mee was en op de dag van de bevalling zei ik dat ie ook nog wel 2 weken mocht blijven zitten 馃ぃ.