18 Reacties
3 jaar geleden
Hoi! Ik heb een spiraal en ben vaak overtijd en maak me dan zorgen. Nu ook 5 dagen. Heb zelf ook vaak veel symptomen in de week dat ik overtijd ben. Je test vind ik er vaag uit zien, meer een soort waas dan een streep. Heb je vandaag nog getest?
3 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
Hoi! Ik heb een spiraal en ben vaak overtijd en maak me dan zorgen. Nu ook ...
Ik vind het ook heel vaak eruitzien! Bij mijn zoontje begon het ook zo.. maar enige verschil is; dit lijntje blijft dagelijks zo ik zie niet echt voorruitgang. Ik heb vanmorgen weer getest en weer hetzelfde 😭
3 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Heb je al eens een andere test geprobeerd? Ik werd met de spiraal ook niet ...
Je hebt gelijk misschien word het juist uitgesteld omdat ik me zoveel zorgen maak. Heb ook zo erg last van bekkenpijn ook, tijdens menstruatie heb ik dit nooit gehad 😥 ik word wel gewoon ongesteld met de spiraal. Was jouw menstruatie plotseling gestopt? Of vanaf het begin al?
3 jaar geleden
Hoi! Ik heb een beetje hetzelfde met een mirena spiraal. Ik ben dan vaak te laat en dan ook allen heel licht bloedverlies.
Ik ben nieuwsgierig zijn de vrouwen in je omgeving echt zwanger met spiraal geraakt ? Kans is wel echt minimaal! Een was het dan een zwangerschap de is blijven zitten ? Vaak is het dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap de helaas niet goed gaat. Heel veel sterkte 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Pjm123
Hoi! Ik heb een beetje hetzelfde met een mirena spiraal. Ik ben dan vaak te ...
Bij mij was bloedverlies echt suuuper lichtjes ik moest er echt goed naar kijken voordat ik het zag (ik zocht menstruatiebloed vandaar die kleine detail haha🤣🤣)
Uit mijn omgeving zijn er 4 vriendinnen zwanger geraakt met een spiraal…. Vandaar mijn angst. Bij 1 vriendin was er een bbz maar dat was helaas niet goed afgelopen en de andere 3 hebben hartstikke gezonde kindjes gelukkig. Ik hoor het ook heel vaak van anderen dat die en die ondanks spiraal toch zwanger zijn geraakt. Vandaar mijn angst😢
3 jaar geleden
Reactie op Moontje29
Ik heb de mirena en ben in 1,5 jaar 1x ingesteld geweest. Dus misschien ben ...
Sinds de spiraal is mijn menstruatie regelmatiger dan hiervoor. Misschien dat het met zwangerschap en bevalling heeft te maken geen idee. Ik word wel elke maand ongesteld. Behalve deze maand 😢😢😢 pff
3 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Inmiddels 13 dagen verder. Nog steeds niet ongesteld. Heb bloed laten prik ...
Het kan ook zijn dat je lichaam opeens niet meer ongesteld word en soort van schakelt? Ik had een spiraal en word gewoon ongesteld. Toen een in me arm en daar de eerste 6 maanden niet en opeens erna wel weer ongesteld.
3 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Geen idee, misschien is dat het dan wel… had je zelf ook menstruatieklachte ...
Ik heb nu zo een 1.5 jaar de Mirena en ben tot 3 maanden terug nooit ongesteld geweest, geen verlies, klachten, niets. Tot 3 maanden terug dus, ik schrok ook want ik had allerlei (voor mij) vroege symptomen, pijnlijke/gevoelige tepels (echt nooit gehad behalve bij m’n 2 zwangerschappen) buikkrampen, moodswings. Ineens 10 dagen lang bloeden en sindsdien herhaalt zich dit elke paar weken. Zit geen regelmaat in dus dat is best balen en was zo blij dat het bij mij allemaal gestopt was ook vanwege migraines tijdens het ongesteld zijn.
Wellicht is het bij jou omgedraaid. Dat jij juist gaat “stoppen” met je menstruatie? Goed dat je een bloedtest hebt gedaan, dan kun je het voor nu hopelijk afsluiten.
3 jaar geleden
Reactie op Spl
Ik heb nu zo een 1.5 jaar de Mirena en ben tot 3 maanden terug nooit ongest ...
Serieus kan dat echt zomaar gebeuren? Ik dacht echt altijd dat je met spiraal of altijd ongesteld zou worden of dat het zou stoppen🤣 ik heb echt nog steeds last van buikkrampen, moodswings, pijn aan mijn liezen etc. Krijg je alleen migraine bij menstruatie? Ik hoop dan dat het gaat stoppen! Vervelend die migraine! Misschien is het omgedraaid indd. Voor mijn gevoel zit de spiraal ook best aan de lage kant denk dat ik dat ook nog een keertje ga laten controleren
3 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Serieus kan dat echt zomaar gebeuren? Ik dacht echt altijd dat je met spira ...
Bij mij dus helaas wel! Ja ik baal ook echt zeker omdat het dus niet standaard om de zoveel tijd is. Migraine vaak menstruatie maar ook stress, dus heb er hoe dan ook last van. Lang leve de pillen! Misschien idd even alles laten controleren, succes!