17 Reacties

4 jaar geleden

Difrax heeft fijne flessen met een gat erin

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ow dat is idd handig vast te pakken! En qua speen veel verschil met dr brown, of kan daar gewoon dr brown speen op eventueel? Jaa geen idee als hij zo kieskeurig is hoor, maar voor het geval dat 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Mom-Of-Two-Boys

Ow dat is idd handig vast te pakken! En qua speen veel verschil met dr brow ...
Oh, dat durf ik niet te zeggen.. wellicht dat je gewoon de d'r Brown dop erop kan draaien. Ik kan op deze flessen ook de dop van de medela kolf flesjes draaien

4 jaar geleden

Wij hadden ook altijd dr brown, nu difrax papfles en fles van difrax met gat erin

4 jaar geleden

Reactie op Mom-Of-Two-Boys

Ow dat is idd handig vast te pakken! En qua speen veel verschil met dr brow ...
Wij gebruiken difrax flessen met speentjes van dr. Brown erop. Is geen probleem.

4 jaar geleden

Hier ook dr Brown, heb difrax geprobeerd maar pakt ze niet😅 denk omdat de de Brown brede hals is en de difrax die ik nu heb smalle hals. Ik heb voor de Brown nu het handvat gekocht zodat ze hem zelf kan vast houden 😊

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Die hebben wij ook, speentjes van dr brown kunnen hier ook in😊

4 jaar geleden

Het is ook een kwestie van geduld en oefenen met fles vast houden. Weet niet of een andere fles meteen oplost en hij de fles dan pakt. Hier willen ze alleen dr brownsspenen. Wij hebben geoefend met drinken liggend op de grond. Moesten af en toe helpen de fles weer in de mond te brengen. Ondertussen een maandje verder en drinken ze180 cc zelfstandig uit een glazen dr browns fles met 1 handje op schoot of op de grond. Je hebt ook een sleeve met handvatten van dr browns.

4 jaar geleden

Hier wilden we ook over op een Difrax, maar meneer weigert deze fles 🙈 dus maar weer de dr Brown erbij gehaald

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem maar pak nu gewoon het kleine flesje van dr Brown en vul hem vaker is veel makkelijk te hanteren voor haar dan di grote fles

4 jaar geleden

Het is ook een kwestie van geduld en oefenen met fles vast houden. Weet nie ...
Hoe doe je je dat dan? Kind leg je op de grond en je laat hem/haar de fles vasthouden? Hier wisselend succes met zelf vasthouden. Meestal houdt hij het niet hoog genoeg en hij vindt het vaak ook fijn als mama het vasthoudt 😜. Scheelt weer bewegen aldus onze luie baby.

4 jaar geleden

Reactie op derrie

Hoe doe je je dat dan? Kind leg je op de grond en je laat hem/haar de fles ...
Zo ziet het er uit. Als ie te zwaar werd legde ze hem op hun borst. Maar onze kdv was al begonnen met oefenen voordat wij het gingen doen.

4 jaar geleden

Ik ben fan van de avent flessen!! Wij zijn ook met de eerste vanuit het zkh begonnen met dr Brown!! Idd dun en lastig vast te houden! Ik had toen een avent fles gekocht en beide drinken zelfstandig !! Heerlijk 😍😍

4 jaar geleden

Zo ziet het er uit. Als ie te zwaar werd legde ze hem op hun borst. Maar on ...
Leuk om te zien... zo ligt mijn zoontje ook met z'n dr brown fles...