32 Reacties

2 jaar geleden

Jemig dat is snel :p de mijne kan rollen van buik naar rug en andersom.. maar daar blijft het bij haha. Wordt deze week 5 maanden..

2 jaar geleden

Oei hier nog niks, enkel af en toe eens rollen van rug naar buik maar verder geraakt mijn mannetje nog niet. Hij is ook nog niet zo stevig 🙈

2 jaar geleden

Super snel zeg! Wat knap! Voor het weet loopt ze aan de tafel of bank🤣 deel je wel wat foto's te schatten een lopende baby. Ons zoontje nu 20 weken(4,5maand) en draait zich met gemak om en kan op schoot ook wel goed rechtop zitten, maar wel als wij hem vasthouden. Op zijn buik tilt hij nu zijn kont omhoog en wordt dan heel boos en zet zich wat naar voren af. Benieuwd wanneer hij het tijgeren of kruipen echt door krijgt

2 jaar geleden

Reactie op Evy 1

Oei hier nog niks, enkel af en toe eens rollen van rug naar buik maar verde ...
Komt vanzelf😊 misschien is hij wel heel snel met woordjes straks!

2 jaar geleden

Reactie op Ciscaa

Komt vanzelf😊 misschien is hij wel heel snel met woordjes straks!
Idd, hij heeft denk ik een eigen tempo. Hij word overmorgen 5 maanden en is 3 maanden ziek geweest dus logisch dat hij dat eerst moest overwinnen hé. Komt wel 🥰

2 jaar geleden

Mijn baby van bijna 5 maanden kan nog net niks. Ze is nu bezig met van rug naar buik draaien. Ik ben blij toe als ik eerlijk ben. Mijn oudste was echt mega snel met alles is nu 7 en hoogbegaafd. Ik had voor haar liever gehad dat ze "normaal" was.

2 jaar geleden

Reactie op Ciscaa

Super snel zeg! Wat knap! Voor het weet loopt ze aan de tafel of bank🤣 de ...
Ik zal ze delen, hihi Oh vanaf dan gaat het heel snel! Ik ben benieuwd😊

2 jaar geleden

Reactie op Evy 1

Idd, hij heeft denk ik een eigen tempo. Hij word overmorgen 5 maanden en is ...
Ah wat heeft hij gehad? En tuurlijk! Alles op zijn eigen tempo. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Mijn baby van bijna 5 maanden kan nog net niks. Ze is nu bezig met van rug ...
Dat komt wel :) Mijn broertje begon met 9 maanden pas met draaien, daarna ging het heel snel allemaal. Snap ik, heeft ze er moeite mee dat ze hoogbegaafd is? Lijkt me zo belastend…

2 jaar geleden

Reactie op Rashida

Ik zal ze delen, hihi Oh vanaf dan gaat het heel snel! Ik ben benieuwd😊
Leuk! Ziet er altijd zo geweldig uit. Ah ik ben ook benieuwd! Lijkt me zo leuk als hij een beetje gaat tijgeren of kruipen. Zal voor hem ook een hoop frustratie schelen denk ik🙈

2 jaar geleden

Reactie op Evy 1

Idd, hij heeft denk ik een eigen tempo. Hij word overmorgen 5 maanden en is ...
Wat heftig! Wel fijn dat het nu beter gaat.. Wat heeft hij gehad? 😔

2 jaar geleden

Wauw tof! Ik kijk ook uit naar dat onze zoon gaat kruipen, doet nu iig al goed zn best. Zitten zonder steun lukt al goed, heel praktisch ook. Hij is nu precies 5 maanden. Heerlijk he om te mogen meemaken dat onze kindjes steeds weer nieuwe dingen kunnen. Twee weken terug reed ik met de kleine op de achterbank naar ons vakantie adres. Behoorlijk eind dus uiteindelijk huilen geblazen. En ineens...stil... ik weer kijken, heef hij zelf zijn speen gepakt en ingedaan, ik was zo trots 😃 hele handige skill dat hij dat nu zelf kan, vooral 's nachts 🤭

2 jaar geleden

Lekker zitten in de tuin, heerlijk zo'n tandenloos lachebekkie 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mamanita

Lekker zitten in de tuin, heerlijk zo'n tandenloos lachebekkie 🤣
Ah wat een schatje😍

2 jaar geleden

Hier nog 1, die 4,5 maand oud is en al bijna zelfstandig zichzelf opdrukt van een lighouding naar een zithouding en vanuit allebei de kanten kan omrollen.. Ook gaat zijn kont omhoog als die op z’n buik ligt, dus ben benieuwd wanneer hij gaat tijgeren 😂 Wat fijn dat je dochtertje zo goed & snel gaat! 💪🏻💗

2 jaar geleden

Jeetje wat snel! Hier een mannetje van 22 weken die zich van zijn buik naar zijn rug weet te wurmen maar dan houdt het echt op 🙈 Zitten kan hij goed zolang we hem vasthouden. Hij is ook vier weken te vroeg geboren misschien dat dat ook nog scheelt? Ik kan er als moeder (het is de eerste) soms een beetje onzeker van worden van wat hij allemaal zou moeten kunnen. Maar zo lang hij goed groeit en vrolijk is probeer ik me niet teveel zorgen te maken.

2 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Jeetje wat snel! Hier een mannetje van 22 weken die zich van zijn buik naar ...
Ah geen zorgen maken! (Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Elk kindje heeft zijn eigen tempo en niet alle ontwikkelings gebieden kunnen tegelijk ontwikkeld worden. Ik was zelf als baby en kind heel laat met alles en dat is ook helemaal goed gekomen 😂🙈

2 jaar geleden

Zo dat is een snelle baby! Onze draait buik naar rug en andersom. Legt ook al de knietjes onder zich als ze op haar buik ligt. En houdt hele pleidooien voor latere bedtijden lol. Die smoeltjes die ze trekt zijn zalig

2 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Zo dat is een snelle baby! Onze draait buik naar rug en andersom. Legt ook ...
Ah wat schattig!!!

2 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Jeetje wat snel! Hier een mannetje van 22 weken die zich van zijn buik naar ...
Ah daar moet je zeker niet onzeker van worden! Elk kind doet het op zijn eigen tijd. ❤️ Ik was zelf ook heel snel met alles liep met 9 maanden, maar mijn broertje liep pas met 13 maanden. Per kind heel verschillend, en nu is hij groter dan ik 😊