5 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben hem. In het begin heel veel plezier van gehad, vooral van de grote bak omdat ik vaak de boodschappen te voet doe. Mijn vriend is 1.94 en die vind de wagen heel fijn omdat hij hoog en stevig is. Maar bij overstap op het kinderzitje kreeg ik er toch spijt van. Als je het zitje in de meest rechte stand zet ligt je kindje nog steeds erg naar achteren. Ons zoontje vond dit helemaal niks dus we zijn al heel snel op een buggy moeten overstappen. Nu we nummer twee krijgen wil ik hem toch gebruiken om allebei de koters in te vervoeren (baby en peuter). Maar wederom heb ik een nadeel ondekt; de bak kan alleen onderin, maar van je af gericht (je kunt je baby dus niet zien) of de peuter moet onderin, maar dan kan het zitje alleen maar in ligstand (ik verwacht dat dat drama gaat worden). Achteraf gezien had ik beter de uppavista kunnen kopen. Je moet er ook rekening mee houden dat de wagen best zwaar is.
5 jaar geleden
Reactie op Barb1986
Wij hebben hem. In het begin heel veel plezier van gehad, vooral van de gro ...
Wij hebben hem ook en precies dezelfde ervaring. In het begin heel fijn. Super grote bak, veel mogelijkheden en snufjes (schaduwdoek in kap is superfijn bijvoorbeeld). De overgang naar het zitje was ook nog wel oké, maar al vrij snel wilde onze dochter meer rechtop zitten dan mogelijk was. Nu ook over op buggy. Had gehoopt hem met de baby weer te kunnen gebruiken maar heb er een hard hoofd in dat ze dat gaat pikken.