Oksels

BrabantsBloemetje
5 maanden geleden
Volgen
Ik heb momenteel meer pijn onder mijn oksels dan aan mijn borsten. Herkent iemand dit? Ik ben 6 weken en 3 dagen.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
IncrediNel
5 maanden geleden
Zou dat niet gelinkt zijn aan het borstweefsel dat door de zwangerschap gaat opzetten? En ja, dat heeft een stijf gevoel/pijn 🤷‍♀️
  • Rapporteren
BrabantsBloemetje
5 maanden geleden
Reactie op IncrediNel
Zou dat niet gelinkt zijn aan het borstweefsel dat door de zwangerschap gaat opzetten? En ja, dat heeft een stijf gevoel/pijn 🤷‍♀️
Ja, dat was ook mijn gedachte! Alleen gek dat mijn borsten dus nauwelijks pijn doen.
  • Rapporteren
Cobiieee
5 maanden geleden
Ik heb ook meer pijn aan de zijkant van mijn borsten richting me oksels. Me borsten zelf doen geen pijn lijken wel voller en mijn tepels zijn wel pijnlijk.
  • Rapporteren
BrabantsBloemetje
5 maanden geleden
Reactie op Cobiieee
Ik heb ook meer pijn aan de zijkant van mijn borsten richting me oksels. Me borsten zelf doen geen pijn lijken wel voller en mijn tepels zijn wel pijnlijk.
Dit heb ik dus ook precies!
  • Rapporteren
IncrediNel
5 maanden geleden
Ja, dat was ook mijn gedachte! Alleen gek dat mijn borsten dus nauwelijks pijn doen.
Ik kan me dat niet echt herinneren bij mijn eerste twee zwangerschappen. Nu daarentegen. Mijn "melkfabriekjes" zijn precies al volop in werking getreden. Alles is normaal. Je hoeft je niet steeds te meten aan anderen, want ik denk dat je er alleen meer ongerust van kan worden. Mijn tip: genieten, zeker als je weinig symptomen hebt. Ben je ongerust? De huisarts kan ook een bloedafname doen om nu in dit vroege stadium op te volgen of jouw hoeveelheid hormonen mooi mee stijgt met de leeftijd van het embryo
  • Rapporteren