4 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou je haren laten harsen. Dan ben je echt voor een tijd klaar, doet wel echt pijn de eerste paar keer. Maar groeit zoveel zachter terug. Maakt mijn leven een stuk makkelijker. Anders zou ik denk ik nog eerder scheren als ontharingscreme. Is best wel agressief...

3 jaar geleden

Heel chemisch spul, het bijt je haar zeg maar weg. Zelfde effect als scheren dus, daarna is het zo weer terug. Voor vakantie laat ik altijd mijn bikinilijn harsen. Bovenbenen doe ik met een epilady. Voor mijn onderbenen vindt ik dat te pijnlijk anders zou ik dat ook doen met de epilady. We gaan nu voor een tweede. Mocht dat gelukt zijn ga ik daarna direct alles laten weglaseren. Ik weet niet of het de leeftijd is of dat het de zwangerschap was maar heb ineens veel meer ‘last’ van langere of donkere haren. Ook veel dubbele haartjes waardoor ik ingegroeide haren krijg. Helemaal klaar mee 😖

3 jaar geleden

Ik heb al een paar keer ontharingscrème van Feet geprobeerd. Het is in eerste instantie wel makkelijk en geen kans op snijdwondjes met scheren. En de eerste dag is je huid ook zijdezacht. Maar als je bijvoorbeeld al een klein wondje op je been hebt, is het wel vervelend. En ik zou het ook niet op mijn gezicht durven te proberen. Maar na een paar dagen groeit het toch ook wel weer terug alsof je geschoren hebt. Mijn voorkeur gaat toch uit voor scheren.

3 jaar geleden

Ik gebruik al jaren crème, vind het top werken en inderdaad geen harde stoppels die terug komen. 2 weken red ik net niet. En ik heb echt een donkere haarkleur. Alleen oksels doe ik met een mesje en gezicht doe ik niet. Ik gebruik van Veet en Lidl maar werken voor mij allebei goed.