Even een vraagje.. ik ben bekend met de waterpokken, werk zelf in de opvang en mijn ene dochter heeft ze pas geleden gehad zonder problemen. Nu heeft dochter nummer 2 de waterpokken alleen zijn het bij haar niet alleen een heleboel pokjes maar ook een paar mega bulten met grote vochtblaasjes erop en rood eromheen.
Ze is er ziek van.. erg sneu.. maar meer als een havermout bad en waterpokschuim kan ik niet bieden. Wanneer huisarts inschakelen met deze bulten of horen ze er ook bij het waterpokken assortiment?😄😄
Als je het niet vertrouwd zou ik toch de huisarts maar bellen. Het kan zijn dat de pokken ontstoken zijn geraakt, dit had ons overbuurjongetje, die heeft uiteindelijk een zware antibiotica kuur gehad met heel veel pijnstillers in het ziekenhuis.
Ik zou zelf gaan staan op een AB kuur!!
Wees alert bij ontstoken bultjes b ...
En dat is een drankje? De arts had gezegd als er meer plekjes komen dat ik dan een drankje moet vragen..
Heb het artikel inderdaad gelezen! Bah.. hopelijk gaat dat bij ons niet gebeuren 🙏🏻
Pff neee laat iedereen dat maar overslaan!
Hoe is het nu met jullie klein ...
Ze kreeg nog even een buikvirus eroverheen haha (net zoals de rest van het gezin🤪) maar inmiddels zijn we weer fris en fruitig en genezen de plekjes mooi en drogen de pokjes al in. Heel fijn! 🙏🏻