Onverwachts zwanger

nouk059
één maand geleden
Volgen
Vandaag na 7 dagen overtijd maar een test gedaan. En deze was POSITIEF! Erg blij maar wel onverwachts wij hadden liever nog even gewacht want zelf zijn wij nog best jong vind ik 21 &25. Maar het is zo welkom❤️❤️
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Lotmd94
één maand geleden
Gefeliciteerd! Hier ook totaal onverwacht en niet gepland, maar zeker welkom! Geniet ervan!❤️❤️
  • Rapporteren
nouk059
één maand geleden
Reactie op Lotmd94
Gefeliciteerd! Hier ook totaal onverwacht en niet gepland, maar zeker welkom! Geniet ervan!❤️❤️
Ah ook gefeliciteerd!👶🏼
  • Rapporteren
Onbekend20
één maand geleden
Hier hetzelfde, vandaag ook achter gekomen . 2 testen zeggen positief en 1 test negatief. Dus morgen nog wat testen halen en kijken wat het zegt. Hier zijn wij 20 en 25 ... Misschien leuk om via Whatsapp contact te hebben?
  • Rapporteren
nouk059
één maand geleden
Reactie op Onbekend20
Hier hetzelfde, vandaag ook achter gekomen . 2 testen zeggen positief en 1 test negatief. Dus morgen nog wat testen halen en kijken wat het zegt. Hier zijn wij 20 en 25 ... Misschien leuk om via Whatsapp contact te hebben?
Hoi ja lijkt mij erg leuk om in contact te komen
  • Rapporteren
marria
één maand geleden
Gefeliciteerd! Jong ouders zijn is juist leuk! Je bent nog actief en kan veel doen, je lichaam kan meer aan! Geniet ervan.
  • Rapporteren
Onbekend20
één maand geleden
Reactie op nouk059
Hoi ja lijkt mij erg leuk om in contact te komen
Doe mij even een berichtje sturen 0628073101
  • Rapporteren
Ludovina
één maand geleden
Geen zorgen, ik was zwanger van de 1e met 20 jaar. Ongepland, onverwachts... vrijwel iedereen vertelde me dat ik te jong was, maar inmiddels weet ik beter. 20 is niet jong. Vergeet alleen niet te genieten van je zwangerschap!
  • Rapporteren
Sam Blanken
één maand geleden
Reactie op Onbekend20
Gefeliciteerd 🥳 Ik ben zelf ook 20! En vorige week er achter gekomen dat ik zwanger was. 🥰
  • Rapporteren
Liefkleingeluk
één maand geleden
Gefeliciteerd! Hier ook 21 en 4 weken zwanger. Wel gepland tho
  • Rapporteren
Flowersoflife
één maand geleden
Gefeliciteerd 🎉❤💙 ik ben 23 en mijn vriend 25. Het is maar een leeftijd. Ik geloof juist dat jong ouders worden erg leuk is. Niet dat oud zwanger zijn dat niet is hoor... Succes met je zwangerschap 😘
  • Rapporteren
lieslie
één maand geleden
Gefeliciteerd!! Hier ook totaal onverwacht en ingepland ben nu precies 5 weken. Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend en wonen in een huurhuis met 1 slaapkamer waar wij dus slapen. Erg spannend allemaal haha!!
  • Rapporteren