12 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Mijn piercer doet het niet eens. Je lijf is al zo hard aan het werk en oorbelgaatjes zijn kleine wondjes die ook moeten helen dus nog een keer zo hard aan het werk + je zit met infectie gevaar. zou dan zwz wachten tot 2e trimester of helemaal uitstellen tot na je bevalling.
5 jaar geleden
Ik, persoonlijk, zou bij twijfel wachten. Ik zou dan denken, achteraf nog tijd genoeg, ik neem geen risico's als er twijfel is.
5 jaar geleden
Ik wilde ook graag een piercing in mijn oor erbij laten zetten maar wacht toch tot na de bevalling zeker omdat wat ik wil al 9 maanden genezing nodig heeft. Idd je lichaam heeft een lage weerstand en kan niet goed vechten tegen de infecties. En het kan makkelijk voorkomen dat zo'n gaatje ontsteekt in het begin. Normaal geen probleem, nu kan het wel een probleem worden.
5 jaar geleden
Heb toen ik 32 weken zwanger was oorbellen bij laten schieten, was niks aan de hand馃
5 jaar geleden
Reactie op Mama21
Kleine kans dat er complicaties gebeuren maar hey waarom.zou je het riskere ...
Ja zeker zo! Ik had er niet bij stil gestaan dat het met de zwangerschap misschien niet handig was eerlijk gezegd. Dus vandaar dat ik benieuwd was naar ervaringen. Maar als het risico te groot is doe ik het zeker niet!
5 jaar geleden
Reactie op Tara0406
Ja zeker zo! Ik had er niet bij stil gestaan dat het met de zwangerschap mi ...
Dat is net als sommige voedingsmiddelen die je niet mag. Zonder zwangerschap prima, wel zwanger dan absoluut niet. Grote kans dat je infectie krijgt, nee waarschijnlijk niet. Maar als het gebeurt dan is het wel kut.
5 jaar geleden
Ik heb het wel gedaan alleen ik wist niet dat ik zwanger was maar bij mij is er gelukkig niks aan de hand gewoon goed schoonhouden