12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit ook alleen in de avond. Misselijkheid en duizelingen

5 jaar geleden

Ik heb idd ook in de avond opgeblazen gevoel. Buik ziet er dan uit alsof ik am maanden zwanger ben

5 jaar geleden

Helaas heel herkenbaar. 鈥楽 avonds begint de misselijkheid na het eten. Tijdens het eten zelf meestal. Ook het opgeblazen gevoel is heel erg aanwezig. Er gebeurt toch heel wat in ons lichaam h猫.

5 jaar geleden

Hier ook enorm. 5 weken zwanger

5 jaar geleden

Ik heb dit ook, moet ook mijn broek open doen anders drukt het te veel (gisteravond zat ik dus in een restaurant met mijn broek open 馃槀)

5 jaar geleden

Pff ja heb ook heel erg last van winderigheid in de avond, soms zelfs echt buikpijn van.

5 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enigste was, ik moet ook constant naar de wc soms wel 4x per dag en normaal en niet elke dag .. bij mij begint t laat in de avond en het is het ergst in de ochtend

5 jaar geleden

Hier ook 's avond veel last van winderigheid. Ik kan ook lastig naar de wc, dus de geur is niet te doen. Mijn vriend kan blij zijn dat hij nu in het buitenland zit voor zijn werk 馃槄

5 jaar geleden

Heel herkenbaar 馃槀 wandeling na het eten werkt heel goed. Niet teveel eten en na het eten even een blokje om. Kan je in de buitenlucht je gewoon even laten gaan馃槀. Daarna een droogtoastje voor de misselijkheid. En geen prik drinken 馃憤

5 jaar geleden

Ik voel me s avonds ook misselijk en een beetje alsof ik ziek wordt. Kleine porties eten en ik ga wat eerder slapen dan normaal.

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Ik heb dit ook, moet ook mijn broek open doen anders drukt het te veel (gis ...
Haha dat klinkt herkenbaar! Omdat ik het nog even geheim wil houden af en toe heel sneaky bovenste knoopje van de broek open zonder dat iemand het ziet en zo lang mijn shirt eroverheen valt 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Decaf

Heel herkenbaar 馃槀 wandeling na het eten werkt heel goed. Niet teveel eten ...
Dankjewel voor je reactie! Ga ik doen vanaf vanavond