Opgeblazen gevoel en winderigheid in de avond

AnoukCoort
18 dagen geleden
Volgen
Heey iedereen Ik heb dagelijks dat ik mij savonds heel beroerd voel. Het begint met misselijkheid na het avondeten, waarna ik me opgeblazen voel en moet heel veel windjes laten. Zijn er meer vrouwen die dat ook s'avonds hebben of juist de hele dag door ? Iemand ook tips wat ik eraan kan doen vind dit zon naar gevoel
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Yousss
18 dagen geleden
Ik heb dit ook alleen in de avond. Misselijkheid en duizelingen
  • Rapporteren
MommyJa
18 dagen geleden
Ik heb idd ook in de avond opgeblazen gevoel. Buik ziet er dan uit alsof ik am maanden zwanger ben
  • Rapporteren
Katia90
18 dagen geleden
Helaas heel herkenbaar. β€˜S avonds begint de misselijkheid na het eten. Tijdens het eten zelf meestal. Ook het opgeblazen gevoel is heel erg aanwezig. Er gebeurt toch heel wat in ons lichaam hΓ¨.
  • Rapporteren
Suzan86
18 dagen geleden
Ik heb dit ook, moet ook mijn broek open doen anders drukt het te veel (gisteravond zat ik dus in een restaurant met mijn broek open πŸ˜‚)
  • Rapporteren
Hummel92
18 dagen geleden
Pff ja heb ook heel erg last van winderigheid in de avond, soms zelfs echt buikpijn van.
  • Rapporteren
pregnantmommy
18 dagen geleden
Ik dacht dat ik de enigste was, ik moet ook constant naar de wc soms wel 4x per dag en normaal en niet elke dag .. bij mij begint t laat in de avond en het is het ergst in de ochtend
  • Rapporteren
Sanne-Sanne
18 dagen geleden
Hier ook 's avond veel last van winderigheid. Ik kan ook lastig naar de wc, dus de geur is niet te doen. Mijn vriend kan blij zijn dat hij nu in het buitenland zit voor zijn werk πŸ˜…
  • Rapporteren
Decaf
18 dagen geleden
Heel herkenbaar πŸ˜‚ wandeling na het eten werkt heel goed. Niet teveel eten en na het eten even een blokje om. Kan je in de buitenlucht je gewoon even laten gaanπŸ˜‚. Daarna een droogtoastje voor de misselijkheid. En geen prik drinken πŸ‘
  • Rapporteren
Dani L
18 dagen geleden
Ik voel me s avonds ook misselijk en een beetje alsof ik ziek wordt. Kleine porties eten en ik ga wat eerder slapen dan normaal.
  • Rapporteren
LorahG
18 dagen geleden
Reactie op Suzan86
Ik heb dit ook, moet ook mijn broek open doen anders drukt het te veel (gisteravond zat ik dus in een restaurant met mijn broek open πŸ˜‚)
Haha dat klinkt herkenbaar! Omdat ik het nog even geheim wil houden af en toe heel sneaky bovenste knoopje van de broek open zonder dat iemand het ziet en zo lang mijn shirt eroverheen valt πŸ˜…
  • Rapporteren
AnoukCoort
18 dagen geleden
Reactie op Decaf
Heel herkenbaar πŸ˜‚ wandeling na het eten werkt heel goed. Niet teveel eten en na het eten even een blokje om. Kan je in de buitenlucht je gewoon even laten gaanπŸ˜‚. Daarna een droogtoastje voor de misselijkheid. En geen prik drinken πŸ‘
Dankjewel voor je reactie! Ga ik doen vanaf vanavond
  • Rapporteren