9 Reacties

4 jaar geleden

Mijn urine is ook een stuk donkerder, een beetje zoals ochtend urine. Dat schijnt ook wel normaal te zijn dat het wat geconcentreerd is. Maar niet oranje🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hoii, ik heb echt precies hetzelfde. Drink ook meer dan genoeg water. Maar urine blijft donker, inderdaad meer oranje. Mij is verteld dat ik nog meer moest drinken, en dan tegen de 3 liter aan.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Meissie

Hoii, ik heb echt precies hetzelfde. Drink ook meer dan genoeg water. Maar ...
Hebben ze je wel op eerst gecheckt op andere dingen, zoals pre-eclampsie of blaasontsteking? Of was het niet alarmerend?

4 jaar geleden

Ochtend urine is wel vaker oranje achtig van kleur. 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ochtend urine is wel vaker oranje achtig van kleur. 🤷🏼‍♀️
Klopt. Alleen is dit gewoon fel oranje ineens de laatste drie dagen. Hoop dat ik gewoon meer moet drinken en het niks anders is!

4 jaar geleden

De mijne is juist meer gelig. Ze “denken” geen vruchtwater, maar hebben die test niet om Te doen..

4 jaar geleden

Ik heb dit heel de dag door. Maar ik moet maar 4 keer gaan. Snachts moet ik veel naar de toilet maar dan kijk ik er niet naar 😃

4 jaar geleden

Hebben ze je wel op eerst gecheckt op andere dingen, zoals pre-eclampsie of ...
Jawel, regelmatig getest. Maar elke keer een goede uitslag. We moeten gewoon goed drinken. Meer dan 2 liter

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Terwijl ik heel veel drink omdat ik continue dorst heb (zwangerschaps suiker). Ik dacht zelf dat het te maken heeft met dat we nu voor twee personen afvalstoffen afvoeren.. Laatst nog laten testen op blaasontsteking om deze reden en mijn urine was gelukkig schoon! Bij twijfel inderdaad altijd bellen! 😘