38 Reacties

5 jaar geleden
Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten graveren, ik doe er een glazen potje met roze/blauwe/witte muisjes bij, en een rol beschuit. Op de plankjes staan: opa, oma (voor mijn gescheiden ouders), opa & oma voor m’n schoonouders, super opa & oma voor de overgrootouders, en bonus opa & oma voor dierbare oom en tante. Ik heb voor mijn vader tevens een boekje gekocht met “ik vind je lief, opa” en voor m’n schoonouders een ledikantlakentje met “hotel opa & oma”. We vertellen het volgend weekend en ik hoop de reacties te kunnen filmen 🥰

5 jaar geleden
Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek voor grootouders cadeau gedaan. En aan mijn schoonouders Oma voor beginners en een klein grappig boekje voor Opa's met weetjes en moppen.
Aan onze beste vrienden en mijn broertje en zus hebben we dit foto lijstje cadeau gedaan (gevonden via pinterest en zelf gemaakt) Dit foto lijstje kan je kopen bij de action.
Ik ben benieuwd hoe je het hun wil gaan vertellen 😇

5 jaar geleden
Reactie op NogEvenAnoniem
Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...

Wat een super leuk idee! Onze ouders worden ook voor de eerste keer opa en oma 😁
Super gaaf die planken 😍

5 jaar geleden
Reactie op Flowersoflife
Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek vo ...
Hierbij de foto. Vergeten 🙈

5 jaar geleden
Reactie op NogEvenAnoniem
Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...

Waar heb je dit laten doen? Hoelang duurde het eer je ze had? Echt leuk dit!!

5 jaar geleden
Reactie op Flowersoflife
Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek vo ...
Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ons die we op de uitgerekende dag zouden houden en dan hun namen als ere gast vermelden als opa en oma ofzo.. of met een special act : kleinkind bewonderen .. en dan een rompertje inpakken met iets van opa en oma erop of zo'n mok 'only the best parents will be upgraded to grand parents'
Maar weet niet of dat leuk is :p

5 jaar geleden
Reactie op TBH
Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ...
Vind ik wel een leuk idee!

5 jaar geleden
Reactie op TBH
Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ...
Ooo dat is ook leuk zeg!

5 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Wij willen kras kaarten doen voor mijn schoonouders, waar dan tevoorschijn ...
Wat leuk ik wil dat ook gaan doen en een foto van mij en mijn partner en dat ik een echo foto vast heb