38 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben rompertjes gekocht waarop staat: opa’s knuffel en oma’s knuffel. Deze ingepakt en gegeven

3 jaar geleden

Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten graveren, ik doe er een glazen potje met roze/blauwe/witte muisjes bij, en een rol beschuit. Op de plankjes staan: opa, oma (voor mijn gescheiden ouders), opa & oma voor m’n schoonouders, super opa & oma voor de overgrootouders, en bonus opa & oma voor dierbare oom en tante. Ik heb voor mijn vader tevens een boekje gekocht met “ik vind je lief, opa” en voor m’n schoonouders een ledikantlakentje met “hotel opa & oma”. We vertellen het volgend weekend en ik hoop de reacties te kunnen filmen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...
Veel plezier met vertellen! Leuke manier ook :D

3 jaar geleden

Wij gaan als we de echo hebben gehad deze laten afdrukken op de Hema mini-tompoesjes

3 jaar geleden

Reactie op Asje1

Wij gaan als we de echo hebben gehad deze laten afdrukken op de Hema mini-t ...
Ah, dat is leuk ! En lekker ;)

3 jaar geleden

Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek voor grootouders cadeau gedaan. En aan mijn schoonouders Oma voor beginners en een klein grappig boekje voor Opa's met weetjes en moppen. Aan onze beste vrienden en mijn broertje en zus hebben we dit foto lijstje cadeau gedaan (gevonden via pinterest en zelf gemaakt) Dit foto lijstje kan je kopen bij de action. Ik ben benieuwd hoe je het hun wil gaan vertellen 😇

3 jaar geleden

Ik had net mijn moeder aan de telefoon kon het niet voor me houden. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...
Wat een super leuk idee! Onze ouders worden ook voor de eerste keer opa en oma 😁 Super gaaf die planken 😍

3 jaar geleden

Reactie op Flowersoflife

Wat een super leuk idee! Onze ouders worden ook voor de eerste keer opa en ...
Wat een top idee!! Ik ben ook nog aan het nadenken hoe en wat

3 jaar geleden

Reactie op Flowersoflife

Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek vo ...
Hierbij de foto. Vergeten 🙈

3 jaar geleden

Reactie op TBH

Ah, dat is leuk ! En lekker ;)
Ook leuk idee

3 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...
Waar heb je dat laten doen

3 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Bij ons is het aan beide kanten de eerste keer. Ik heb broodplankjes laten ...
Waar heb je dit laten doen? Hoelang duurde het eer je ze had? Echt leuk dit!!

3 jaar geleden

Reactie op Flowersoflife

Aan mijn ouders hebben we de boeken Oma vertel is en het bucketlist boek vo ...
Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ons die we op de uitgerekende dag zouden houden en dan hun namen als ere gast vermelden als opa en oma ofzo.. of met een special act : kleinkind bewonderen .. en dan een rompertje inpakken met iets van opa en oma erop of zo'n mok 'only the best parents will be upgraded to grand parents' Maar weet niet of dat leuk is :p

3 jaar geleden

Reactie op Flowersoflife

Hierbij de foto. Vergeten 🙈
Super leuk! Zoiets heb ik gedaan toen ik het mijn man vertelde! 'Wil je dit lijstje bewaren tot onze eerste foto samen er in kan in maart?' Met een rompertje I ♡ dad, mijn positieve test en een Nijntje knuffeltje :)

3 jaar geleden

Reactie op TBH

Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ...
Vind ik wel een leuk idee!

3 jaar geleden

Reactie op TBH

Leuk! Ik zat zelf te denken om een uitnodiging te maken voor een feest bij ...
Ooo dat is ook leuk zeg!

3 jaar geleden

Wij willen kras kaarten doen voor mijn schoonouders, waar dan tevoorschijn komt: hoera je word opa/oma/tante. Hun zijn heel erg van de kraskaarten. En mijn moeder maakt vaak gedichten, dus wil een gedichtje met een raadseltje, daaronder slofjes/sokjes verpakt in een doosje.

3 jaar geleden

Reactie op Doperwt

Wij willen kras kaarten doen voor mijn schoonouders, waar dan tevoorschijn ...
Wat leuk ik wil dat ook gaan doen en een foto van mij en mijn partner en dat ik een echo foto vast heb

3 jaar geleden

😍