38 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een pakketje bij made by reez besteld, heel leuk kistje met rompertje "hoera, jullie worden opa en oma", een knuffeltje, een houten speelgoed bus maar je kon ook andere dingen kiezen. Kan helaas ff geen foto uploaden

3 jaar geleden

Wij geven en lijstje cadeau met een gedicht

3 jaar geleden

Reactie op panaceatic

Waar heb je dit laten doen? Hoelang duurde het eer je ze had? Echt leuk dit ...
Ik heb dit bij Yoursurprise laten doen en het was de volgende dag in huis 馃憣 De plankjes zijn ~20 euro per stuk (klein beetje afhankelijk van de grootte)

3 jaar geleden

Dit is het gedicht

3 jaar geleden

Voor opa en oma, we hebben het gisteravond verteld. We gaan dit weekend met ze op vakantie en ik kan de vermoeidheid, vele wc bezoekjes en opgeblazen buik echt niet verbergen 馃槄

3 jaar geleden

馃槏
Ik heb die rompertje ook in huis liggen

3 jaar geleden

Wij pakken deze in maar dan gevuld met roze/witte/blauwe muisjes met een kaartje eraan met de tekst maart 2021. Ivm gescheiden schoonouders en beide nieuwe relatie ligt opa/oma noemen nog wat gevoelig. Met mijn familie is er geen contact meer, dus hoe de rollen worden stellen we nog even uit 馃槣

3 jaar geleden

Deze heb ik zelf gemaakt, samen met een positieve zwangerschapstest gaan we die geven馃槉

3 jaar geleden

Ik heb dit kistje gekocht voor beide ouders! Hopelijk kunnen wij dit volgend weekend geven na een goede echo 馃崁

3 jaar geleden

Leuke ideeen! Volgende week wordt onze tuin opgeknapt als dat klaar is willen we graag onze ouders uitnodigen te komen eten in de tuin. Ik ben nog op zoek naar een leuk opa en oma idee. Misschien inderdaad de broodplankjes of wellicht kan ik ergens bordjes laten bedrukken 馃槉

3 jaar geleden

Heb zojuist een rammelaar gekocht, die pak in met een gedichtje erop 馃槏 voor mezelf meteen een boxpakje gekocht, kon het niet laten. 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Flowersoflife

Hierbij de foto. Vergeten 馃檲
Ooh die lijsten wil ik ook! Zijn mega leuk en zocht ze al tijdens mn vorige zwangerschap !! Waar komt die vandaan?

3 jaar geleden

Mijn moeder is al 9 x oma.. dus mijn optie worden nu beperkt hahaha.馃槀馃槀 Ik heb slabbetjes laten bedrukken. Maar ik wacht wel eerst de 8 weken echo af!

3 jaar geleden

Deze foto is van pinterest maar dit is wel hoe we het verteld hebben bij de eerste. Lijstje ingepakt en gezegd dat we een kleinigheidje hadden.

3 jaar geleden

Reactie op DeSkippy

Deze foto is van pinterest maar dit is wel hoe we het verteld hebben bij de ...
Dit hebben wij ook gedaan! 馃槉

3 jaar geleden

Ik wil deze aan mijn ouders geven. Ze worden voor het eerst opa en oma en vroeger was ik dol op Nijntje boekjes. Denk dat ze het geweldig gaan vinden 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Jnn

Wij geven en lijstje cadeau met een gedicht
Waar komt dit lijstje vandaan? Zoek deze al sinds mijn vorige zwangerschap maar kan het nergens vinden