33 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze net besteld😃

5 jaar geleden

Ik heb deze net besteld

5 jaar geleden

Reactie op cyn791

Ik heb deze net besteld
Deze heb ik ook om in te bevallen, heb er ook al in geslapen en is wel een aangenaam ding.

5 jaar geleden

Ik heb beide net besteld van CYN791 en mamaloulou 😄, ze waren echt een hele tijd niet op voorraad nu gelukkig wel weer.. ik las heel veel goede recensies hier op t forum over die shirts, dus ik zou snel zijn voor die prijs! (Ik heb de zwarte voor de bevalling en de grijze voor als de zwarte helemaal begaaid is met bloed en zweet na de bevalling, stel ik moet nog ff blijven in t zkh)

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld

5 jaar geleden

Ik heb gister een bigshirt bij Kruidvat gekocht. Die heeft ze nu in de aanbieding

5 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Ik heb deze net besteld😃
Hii, heb je deze in de eigen maat besteld of een maat groter v

5 jaar geleden

Reactie op Marloestr

Ik heb gister een bigshirt bij Kruidvat gekocht. Die heeft ze nu in de aanb ...
Ik ook, hij zit best goed. Wel wat dun qua stof en heeft korte mouwen. Bij de bonprix hebben ze een mooie zwarte voedingspyjama maar dat is ook met korte mouw.

5 jaar geleden

Ik heb er een van The North Face besteld (maatje L North Face T-shirtjurk)

5 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Ik heb deze net besteld😃
Deze heb ik ook! Trek ‘m nu al bijna niet meer uit🙈

5 jaar geleden

Hii, heb je deze in de eigen maat besteld of een maat groter v
Een maat groter maar ik weet niet hoe hij valt eerlijk gezegd. Maar ik houd van oversized

5 jaar geleden

Reactie op maan95

Deze heb ik ook! Trek ‘m nu al bijna niet meer uit🙈
Haha een goede aankoop dus! Hoe valt hij? Want ik heb best een grote maat besteld

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij Zalando. Zijn nu afgeprijsd naar €15,99 voor 2 shirts in verschillende kleuren/combi’s!

5 jaar geleden

Folder van de Dirk

5 jaar geleden

Folder van de Dirk
Dirk? Ik zie het niet op internet

5 jaar geleden

Ik heb een besteld via Asos Maternity, maar die ga ik niet dragen voor de bevalling. Heb een bevallingsjurkje met knopen van navel tot hals, als de kleine er uit is schuiven ze dat oversized shirt hup zo omhoog voor huid op huid contact..en dat is veel stof die in de weg zit dan! De knopen los lijkt me makkelijker

5 jaar geleden

Ik heb een hele fijn stof van h&m besteld! Gewoon zoeken op oversized shirt 15 euro is die :) lekker dikke stof maar zit wel luchtig

5 jaar geleden

Je kan op zeeman kijken ze doen aan bezorgen

5 jaar geleden

Tip: bij Bonprix hebben ze nu een kortingscode ‘NIEUW’ die je kunt gebruiken zodat de verzendkosten gratis zijn! 😃