10 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben vanaf het begin kraanwater gebruikt (in Nederland is dit (normaliter) zuiver), dus ik zou meteen overstappen op kraamwater. In het buitenland zou ik wel bronwater gebruiken, daar kan er soms chloor in het water zitten of geeft het diaree. Persoonlijk vind ik best wel smaakverschil zitten tussen bronwater in het buitenland, maar ik heb echt geen idee wat je zoon hiervan vindt 😉. Alvast een fijne vakantie!
5 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
En daarnaast gaan we ook met de auto op vakantie. En heel veel flessen Evia ...
Wij gebruiken enkel kraanwater, het is eigenlijk nog nooit in mij opgekomen om bronwater te gebruiken 😅 lijkt mij echt een gedoe! Het lijkt mij niet nodig om het af te bouwen, maar misschien kan je het met het consultatiebureau overleggen.
Als je op vakantie gaat naar Turkije zou ik juist wel bronwater gebruiken. Je hoort nogal eens dat mensen in het buitenland ziek worden van kraanwater.
5 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
En daarnaast gaan we ook met de auto op vakantie. En heel veel flessen Evia ...
Ik ben zelf turks en weet dat het kraanwater daar niet te drinken is. Het ruikt zelfs naar chloor, niet doen. Zelf wij als volwassenen zijn daar niet aan gewend. Ze hebben daar ook bronwater geschikt voor babys hoor.
5 jaar geleden
Wij gebruiken spa blauw voor onze dochter. Vanaf begin af aan al last van gewoon kraanwater helaas. Tussendoor nog een paar keer geprobeerd maar ze krijgt er ontzettende krampen van.
Ik zou het gewoon proberen, en zien of het goed gaat! En zeker mee nemen op vakantie :)
5 jaar geleden
Reactie op mybabyboy
Nee ik ga sws niet water van turkije gebruiken dat is zeker niet te doen! I ...
Ik zou idd halve flesjes maken. Half kraanwater half bronwater. Zeggen ze ook bij het overstappen van voeding omdat geleidelijk te doen. Scheelt ook hoe oud dat ze zijn volgens mij want als ze wat ouder zijn kunnen de darmpjes alles al beter verwerken.