12 Reacties

7 maanden geleden

Hier ook gehad en soms nog wel eens hoor. Ik probeer hem na 17 uur niet meer heel veel drinken te geven. Voor het eten laten plassen en voor het naar bed gaan laten plassen. Meestal is dit voldoende en wordt hij niet of net niet nat wakker

7 maanden geleden

Misschien is de luier te groot? Wij hebben een best stevige jongen en hij heeft maat 6. Of speciale dry night pamper broekjes?

7 maanden geleden

Ja wij hebben ook maat 6. Hij is bijna een meter en weegt bijna 17 kilo. Heb ook grotere boxers gekocht. Dat wil ook nog wel eens helpen tegen het doorlekken

7 maanden geleden

Hier ook grote jongen en buikslaper, pampers maat 6 aan en dan etos woezel en pip luier broekje achterste voren er over heen. Wel goed optrekken dat de band voor over onderste luier komt, als hij doorlekt vangt de tweede luier het op

7 maanden geleden

Andere merken proberen en anders een tweede andersom eroverheen.

7 maanden geleden

Pampers harmonie pants was hier de uitkomst.

7 maanden geleden

Geen grotere maat maar 1 die goed aansluit, met meer absoprtie vermogen. Maat 6+, of van die dry nites broekjes o.i.d. En er bestaan nog inleggers. Wellicht is wasbaar nog iets dat zou kunnen werken?

6 maanden geleden

Ander merk proberen.

6 maanden geleden

Ik ben vaak geswitcht van merk. Bij geboorte altijd Kruidvat heel lang gebruikt Toen lekte ze steeds door gingen we naar pampers ook lang gebruikt maar begon ook door te lekken. Nu zijn we weer terug bij Kruidvat. Soms lekt ze nog door maar dit is vaak Sochtends vlak voor het wakker worden. Wat ik wel altijd doe en wat je misschien kunt proberen is hem snachts te verschonen. Ik heb voor snachts pants is makkelijker om verschonen merkt ze minder van. Dit helpt wel altijd en dan lekt ze niet door. Als ik het niet doe omdat ik in slaap val OFZO lekt ze wel altijd door

4 maanden geleden

hoi, wat heb je uiteindelijk verander? hier nu sinds 2 weken ook dagelijks doorwerken ondanks plassen voor slapen en savonds laat nog een luier verschonen. wordt er echt een beetje moe van. hebben pamper premium 6 voor de dame

4 maanden geleden

Reactie op nightraven

hoi, wat heb je uiteindelijk verander? hier nu sinds 2 weken ook dagelijks ...
Wij gebruiken de pampers maat 8 voor de nacht. Wij hebben een grote jongen van 102 cm en 19 kg. Dus was wel echt nodig en dit gaat goed. Ik zou als ik jou was maat 7 gaan gebruiken.

3 maanden geleden

Heb een tijdje terug een soort gelijk topic gemaakt. Jongen. ‘s nachts doorlekken zaten al op pampers 8. Plaste lompigheid voor slapen. Minimaal drinken. En toch echt nat. Uiteindelijk toch na veel dingen proberen. Bleek toch de boosdoener het merk. En het broekje. Bij broekjes pampers 7 of 8 standaard nat. Per toeval 1x “verkeerde dagluier” maat 6 Lidl aangegeven. Wat denk je. Droog. Dit doorgezet. Sindsdien nog amper doorgelekt. Soms vochtig. Maar niet meer nat nat. Broekjes. Van duurdere merken. Standaard prijs…