12 Reacties

2 jaar geleden

Hier hebben we een meegroeibed van Ikea. Hier slapen ze alweer 3 maanden er in. Ze slapen onder een gewone deken. In begin nog in hun slaapzak omdat ze dat wilden. Ene dochter is in begin paar keer uit bed gevallen, maar ja hoort denk beetje bij. Maar dat gebeurt nu niet meer. Eigenlijk zitten we er altijd bij tot ze in slaap vallen. Soort van gewoonte geworden die voor ons allemaal beste werkt. En als ze wakker worden in de nacht belanden ze bijna altijd bij ons in bed. 馃ス Als je naar peuterbed gaat kan je ook een wat grotere deken kopen en goed instoppen in zijkanten. Dan heb je ook al veel meer geborgenheid dan een slaapzakje.

2 jaar geleden

Wij hebben het peuterbed van onze oudste doorgegeven. Hij begon in een slaapzak want dat wou hij graag. Sinds afgelopen zomer zonder slaapzak en hij kruipt nu heerlijk zelf onder de dekens. Wij hebben echter wel geluk met twee kids die zelf nooit hun bed uit komen... als hij wakker wordt in de nacht dan is het vaak vanwege dorst of nachtmerrie en is snel getroost. Een verzwaringsdeken is wel echt fantastisch ben zelf een slechte slaper en dit helpt mij makkelijker en rustiger te slapen. Ik heb hem dus wel alleen zelf en de kinderen hebben een gewone deken. Maar het is het proberen waard! En mocht je het andere bed hebben, zet niet gelijk het ledikant weg zo kan je zoontje zelf kiezen waar hij wilt slapen

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nu sinds 1,5 week een peuterbed. 70 脳 150. Hij slaapt er gewoon in een pyama in en ik heb bij de Hema het 4 seizoenen dekbed gekocht. Dat zijn 2 delen. Nu heeft hij het dikkere gedeelte erop en bij vrieskou zou ook het tweede dekbed er nog op kunnen. En in de lente het dunnere dekbed. Hij slaapt er fantastisch in.

2 jaar geleden

Reactie op Flejorlie

Mijn zoontje heeft nu sinds 1,5 week een peuterbed. 70 脳 150. Hij slaapt er ...
Ziet er heel leuk uit! En wat fijn dat hij er zo goed in slaapt

2 jaar geleden

Reactie op Boysmama93

Wij hebben het peuterbed van onze oudste doorgegeven. Hij begon in een slaa ...
Ik ga een verzwaringsdeken voor hem bestellen en hopelijk helpt het hem ook om beter te slapen! 鈽猴笍

2 jaar geleden

Hier hebben we een meegroeibed van Ikea. Hier slapen ze alweer 3 maanden er ...
Wij zitten er ook bij tot hij in slaap valt.. Ben benieuwd hoe het straks gaat als hij een peuterbed heeft

2 jaar geleden

Reactie op Girl

Wij zitten er ook bij tot hij in slaap valt.. Ben benieuwd hoe het straks g ...
Hehe ach komt ooit goed. Ben nooit in mijn studententijd iemand tegen gekomen die alleen in slaap viel als zijn/haar mama op hun studentenkamer in een stoel zat. 馃槣 Denk dat als ze 4-5 jaar zijn er behoefte is naar minder controle.

2 jaar geleden

Hehe ach komt ooit goed. Ben nooit in mijn studententijd iemand tegen gekom ...
Haha ja ik zeg ook weleens hij komt op een leeftijd dat hij niet meer wilt dat z鈥檔 moeder naarst hem ligt 馃槣

2 jaar geleden

Ik heb er wel voor gekozen een vloerbed te nemen. Wel eentje met net als een ledikant verhogingen heeft rond om het bed ( niet zo hoog als bij een ledikant maar wel zodat hij er niet uit valt). er is een opening waar hij makkelijk in en uit kan stappen. Ik heb dit bed bij iemand gekocht die deze bedden zelf maakt en verkoopt via marktplaats馃グ Begin ging super goed. Daarna ruime 2 maanden gedoe gehad met dat hij er niet in wou slapen. Nu is dat gelukkig weg en slaapt hij super goed in ze bed. In de ochtend kan hij zelf lekker ze licht aan doen en nog even spelen. savonds kan hij dan ook ervoor kiezen om nog even te spelen voor die naar ze bed gaat. En hij kan er nooit vanaf vallen. Oh ja Ons zoontje is 2,5 nu en heeft dit bed nu ongeveer 4/ 5 maandjes.

2 jaar geleden

Ik heb er wel voor gekozen een vloerbed te nemen. Wel eentje met net als ee ...
De foto is een voorbeeld foto van de verkoper zelf 馃グ

2 jaar geleden

Ik heb er wel voor gekozen een vloerbed te nemen. Wel eentje met net als ee ...
Wat een mooi bed!

2 jaar geleden

Ik heb een ikea omkeerbaar bed en daar een vloerbed van gemaakt. Zie google. Matras ligt op lattenbodem op de grond. Ik vind het ideaal, het is mooi laag en het matras valt er in dus een randje om het hele matras heen. Als hij ouder is kan het bed als semi hoogslaper gebruikt worden.