9 Reacties

5 jaar geleden

Ik kan je helaas niet helpen, maar als je je zorgen maakt kun je altijd de huisartsenpost bellen. Sterkte

5 jaar geleden

Ik herken jou verhaal!! Ik heb hetzelfde! Bij mij is het verkeerde houding omdat je buik en borsten zwaarder!! Ik heb fysio ervoor!! Heel veel sterkte

5 jaar geleden

Zeer waarschijnlijk niets aan de hand, maar de welbekende spier/rugpijn. Vervelend maar kan geen kwaad. Is het continu aanwezig in dezelfde mate en niet bewegingsafhankelijk met nachtelijks wakker worden van de pijn?

5 jaar geleden

Ik herken jou verhaal!! Ik heb hetzelfde! Bij mij is het verkeerde houding ...
Oh.. dat zou inderdaad heel goed kunnen, nou je t zegt.. 🤔

5 jaar geleden

Reactie op LauraMunck

Zeer waarschijnlijk niets aan de hand, maar de welbekende spier/rugpijn. Ve ...
Nee als ik slaap gelukkig niet zoveel last..

5 jaar geleden

Reactie op LauraMunck

Zeer waarschijnlijk niets aan de hand, maar de welbekende spier/rugpijn. Ve ...
Ja, de houding maakt inderdaad niet uit..

5 jaar geleden

Kan vanaf hier niet oordelen maar ik hoor geen (zoals we dat noemen) rode vlaggen. Zou het even afwachten met normaal blijven bewegen, lekker blijven wandelen en paracetamolletje tegen de scherpste pijn. Blijft het nou komende weken hetzelfde en weet je zelf niet wat je kan doen kan je naar de fysio (wij hebben ook geen toverhanden maar kunnen wel advies geven haha) Google anders eens op ‘mobiliserende oefeningen thoracale wervelkolom’

5 jaar geleden

Ik heb een beknelde zenuw tussen wervelkolom en schouderblad gehad. En ontsteking van spieren erbij. Oorzaak: stress, foute lichaamshouding. Verschijnselen: scherpe stekende pijn, tintelingen in nek, uitstraling naar 1 kant arm, nek maar naar 1 kant kunnen bewegen. Medicatie voor gehad (diclofenac en diazepam) en fysio met succes. Nu leren alleen invloed uit te oefenen op dingen waarop je invloed uit kunt oefenen. Dit was in begin periode dat ik nog niet wist dat ik zwanger was, ergens tijdens eerste 4 wk.

5 jaar geleden

Reactie op Nicolehsk1988

Ik heb een beknelde zenuw tussen wervelkolom en schouderblad gehad. En onts ...
De plek blijft gevoelig... helaas...