19 Reacties

5 jaar geleden

Ben ik blij dat jij stuurt.. Ik dus ook en kreeg 3 van zo'n screenings nog 2 andere. Het deed mij enorm veel pijn toen ze rond draaide met dat staafje maar nu met plassen. Het is niet meer normaal ik knijp alles samen zon steken van beneden en bloed verlies... Ik dacht ook al die hebben verkeerd gedaan... Bij mijn eerste zwangerschap deze pijn nooit gevoeld.

5 jaar geleden

Ben ik blij dat jij stuurt.. Ik dus ook en kreeg 3 van zo'n screenings nog ...
Ja precies! Het doet enorme pijn.. toen ze erin zaten deed het ook pijn ik kroop echt omhoog van de pijn.. en inderdaad het plassen doet ook heel veel pijn.. had niet verwacht dat het zo zou voelen..

5 jaar geleden

Oei, ik had daar bij mijn eerste zwangerschap totaal geen last van. Ik mocht kiezen of ik het zelf deed achter het gordijntje, of het moet doen. Ik wou het eerst zelf proberen, was moeilijk om de juiste plaats te zeggen zeg maar, omdat je het op de tast moest doen met die dikke buik ervoor, maar eigenlijk echt geen pijn. Deden ze het bij jullie misschien met een eendenbek?

5 jaar geleden

Reactie op KatrienMi

Oei, ik had daar bij mijn eerste zwangerschap totaal geen last van. Ik moc ...
Nee.. ook gewoon met een klein staafje erin, maar enorm diep vind echt gek heb er enorm veel last van

5 jaar geleden

Reactie op KatrienMi

Oei, ik had daar bij mijn eerste zwangerschap totaal geen last van. Ik moc ...
Née bij mij zonder eendebek. Ervaar dit idd ook niet met de eerste zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op Mamavankenzo

Ja precies! Het doet enorme pijn.. toen ze erin zaten deed het ook pijn ik ...
Ik kroop idd ook echt omhoog' had zelf het idee dat ze niet diep genoeg erin zat ofzo. Meja nu zitten wij ermee haha. Moet morgen terug voor extra contrôle als ik het dan nog heb meld ik het meteen

5 jaar geleden

Jaa ik had dit gister ook, met eendenbek! Ik dacht echt even ben ik nu zo een aansteller dat dit al pijn doet? Vooral de eendenbek zelf! Heel de middag last van gehad. Jeetje kan je nagaan hoe een pijn het dan doet als er een baby uit moet dacht ik op dat moment😂

5 jaar geleden

Ik heb er amper iets van gevoeld, kriebelde alleen een beetje maar bij mij is geen eendenbek gebruikt. Vond het alleen niet fijn dat ze zonder iets te zeggen ook ineens in mn aars kwam. Deed ook geen pijn maar leuk vond het ik niet. Geen idee of het normaal is dat het zo'n pijn doet bij jou?

5 jaar geleden

Hebben jullie ooit een uitstrijkje gehad?

5 jaar geleden

Het hoort volgens mij ook geen pijn te doen. 1e xbij mij kon ik wel janken. Toen gaf de vk na een paar weken bloed verlies toch aan me nog eens naar de gynaecoloog te sturen. Dit wilde ik absoluut niet en heb dat aangegeven. 2e x bijna nergens last van. Even ongemakkelijk meer niet. De gynaecoloog gaf ook aan dat dit eigenlijk niet zo hoeft te zijn. Het kan wel gevoeliger zijn door de bloedsomloop ect maar pijn moet niet

5 jaar geleden

Bij mij hebben ze het gewoon via een urine kweek gedaan. Geen gedoe met eendenbek of wattenstaafje.

5 jaar geleden

Wat is GBS screening

5 jaar geleden

Reactie op Elise1991

Bij mij hebben ze het gewoon via een urine kweek gedaan. Geen gedoe met een ...
Dat had ik bij mn eerste ook en was positief dus ben aan het infuus bevallen. Ik moet binnenkort ook weer hopelijk dan weer via urine als ik dit zo lees.

5 jaar geleden

Wat is GBS screening
Dat is als je drager bent van de gbs bacterie. Streptokokken groep b. Dan moet er gekeken worden of het actief is. Zo ja moet je aan een antibiotica infuus bevallen.

5 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Jaa ik had dit gister ook, met eendenbek! Ik dacht echt even ben ik nu zo e ...
Hahaha eerste wat ik zei ben blij dat ik niet gewoon ga bevallen 😂

5 jaar geleden

Reactie op mamaloulou

Jaa ik had dit gister ook, met eendenbek! Ik dacht echt even ben ik nu zo e ...
Ik moest een maand na de bevalling op controle voor een uitstrijkje met eendenbek, en dat vond ik idd heel pijnlijk. Bevalling zelf vond ik goed meevallen maar had wel een epidurale😁👌

5 jaar geleden

Ik heb het zojuist gehad en voelde er letterlijk niks van.

5 jaar geleden

Was zonder eendenbek bij mij en helemaal niets van gevoeld. 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Zonder eendenbek en vond het ook niet echt pijnlijk. Wel ongemakkelijk qua gevoel. Nadien ook helemaal geen last van gehad