Pijnlijke borsten

Verwijderd lid
één maand geleden
Volgen
Ik heb eergister een positieve test gehad en ben rond 27 feb uitgerekend 🥰 alleen ik heb echt pijnlijk borsten en beetje ongesteldheids buikpijn is dit normaal? En hebben meer dames hier last van?..en weet iemand hoelang die aanhoud? Dit is mijn eerste zwangerschap.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Sharon S
één maand geleden
Het is normaal En buipijn zullen he bande zijn alles groeit nu kan mega zeer doe even warmen kruik er op En als niet vertrouwd altijd d Bellen
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op Sharon S
Het is normaal En buipijn zullen he bande zijn alles groeit nu kan mega zeer doe even warmen kruik er op En als niet vertrouwd altijd d Bellen
Zo snel al dat die band rekken? Ben nu 4-5weken
  • Rapporteren
Annew09
één maand geleden
Ik heb het ook heel erg. Had ook eergisteren een positieve test. Voor heel erg pijnlijke borsten. En zo af en toe een steekje in mijn onderbuik. Het is mijn 2e zwangerschap en ik herken het wel vanuit mijn 1e zwangerschap. Ik zou me geen zorgen maken.
  • Rapporteren
Mama37
één maand geleden
Pijnlijke borsten heb ik ook, vanzelf weer beter (vorige keren wel tenminste). Buikpijn heb ik niet eigenlijk.
  • Rapporteren
Ummie2
één maand geleden
Reactie op Sharon S
Het is niet gek dat het een beetje rommelt. Ik zou geen warme kruik tegen aan zetten. Dit raadde mijn verloskundige af. De wartme zou niet goed zijn als deze oploopt. Ik zou eerder magnesium spray op je buik spuiten. Dit helpt heel goed. Ook nuttig voor je lichaam.
  • Rapporteren
Ummie2
één maand geleden
Reactie op Ummie2
Het is niet gek dat het een beetje rommelt. Ik zou geen warme kruik tegen aan zetten. Dit raadde mijn verloskundige af. De wartme zou niet goed zijn als deze oploopt. Ik zou eerder magnesium spray op je buik spuiten. Dit helpt heel goed. Ook nuttig voor je lichaam.
@NADIINEE1990
  • Rapporteren
MDFBS
één maand geleden
Ja volgens mij is dat heel normaal. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
  • Rapporteren
Sanne0410
één maand geleden
Is normaal. Ik ben nu 4.2 en soms is dat heel hefig. Mijn verloskundige zei zolang je geen bloed, koorts, continu pijn gevoel hebt en het niet naar een kant is. Hoef je geen zorgen te maken
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op Annew09
Ik heb het ook heel erg. Had ook eergisteren een positieve test. Voor heel erg pijnlijke borsten. En zo af en toe een steekje in mijn onderbuik. Het is mijn 2e zwangerschap en ik herken het wel vanuit mijn 1e zwangerschap. Ik zou me geen zorgen maken.
Raad je ook aan om vitamine pillen te slikken? Op dit moment slik ik alleen foliumzuur
  • Rapporteren