Pijnlijke borsten

LizaB
11 dagen geleden
Volgen
Hi, ik weet dat je borsten gevoeliger worden tijdens de zwangerschap. Ik ben nu 7+2 maar mijn borsten zitten me sinds een week echt niet lekker! Vooral aan de zijkanten doet t zeer. Sport BH te strak, gewone of soft zonder beugel BH te los. Ook ben ik een buik en zij-slaper, maar ook dan zitten ze niet fijn. Hebben jullie tips naar een goede BH en hoe doen jullie dat met slapen, nog meer mensen hier last van? Of ben ik gewoon een aansteller, haha!🤷🏽‍♀️😉
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
bloem9
11 dagen geleden
Ik had hetzelfde probleem (nu 7+6) en heb deze bh’s besteld van de H&M, vind ze super fijn! Ik heb een c-cup. Kan me indenken dat dit met erg zware borsten minder comfortabel is. https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0596877005.html?utm_source=rakuten&utm_medium=affiliate&utm_campaign=2575853_rewardStyle&utm_content=15&utm_term=DE_Network&ranMID=43149&ranEAID=QFGLnEolOWg&ranSiteID=QFGLnEolOWg-tBbDCKhWfV7ej5DkgFgWAA
  • Rapporteren
EJRM
11 dagen geleden
Wacht maar tot je borstvoeding geeft en je baby voor het eerst een nachtje doorslaapt 😂 bij mij werkte niks, moest gewoon even doorbijten. Tot nu toe nog geen last van met deze zwangerschap!
  • Rapporteren
marieke2501
11 dagen geleden
Heel herkenbaar hoor! Ik heb zelf twee voedingsbh’s aangeschaft... is misschien wat vroeg maar ze zitten prettig en kan ze hopelijk over een paar maanden bij het voeden gebruiken😉. Heb er 1 van prenatal en 1 van bravado! Je borsten kunnen er ook in groeien want ze zijn lekker rekbaar!
  • Rapporteren
Margreetjes
11 dagen geleden
Ik ben 6+6 En heb ook mega zere tepels en borsten. Vooral 's avonds veel last. Ik ben ook een buik en zij slaper. Als ik eenmaal lig gaat het wel, niet teveel bewegen. Ik pas nog maar 1 nu en moet op jacht naar nieuwe. Dat wordt nog een dingetje, heb normaal al cupmaat F/G, gewone winkels hebben niks. Belde livera: nee we gaan maar tot F🙄. Dus ik ga maar een bezoekje brengen aan een speciaalzaak.
  • Rapporteren
PB1
10 dagen geleden
Ik ben naar de winkel gegaan en heb advies gevraagd. Ik paste bij 5 weken m’n bh’s als niet meer.. In de winkel raadde ze een voorgevormde bh zonder beugel aan. Geeft wel steun, maar geen vervelende harde beugel. Ik heb deze gekocht en ben er heel blij mee. En tip; koop een maat die nu past op het strakste gaatje, want je gaat nog groeien. Bij ongeveer 7 weken werden m’n borsten trouwens minder pijnlijk, hopelijk wordt het bij jou ook minder! https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde-bh-zonder-beugel-hope-rood-142190.html
  • Rapporteren
RAO08
10 dagen geleden
Och och, ik heb al aanwezige borsten, maar ze groeien nu al haha. Ben nu 7+1. Als ik thuis kom en m'n bh uit doe, lijkt het wel alsof ze 'vallen', dat doet echt ff zeer. Dan doe ik snel een strak topje aan. Binnenkort ook maar eens informeren...
  • Rapporteren
LizaB
10 dagen geleden
Reactie op bloem9
Ik had hetzelfde probleem (nu 7+6) en heb deze bh’s besteld van de H&M, vind ze super fijn! Ik heb een c-cup. Kan me indenken dat dit met erg zware borsten minder comfortabel is. https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0596877005.html?utm_source=rakuten&utm_medium=affiliate&utm_campaign=2575853_rewardStyle&utm_content=15&utm_term=DE_Network&ranMID=43149&ranEAID=QFGLnEolOWg&ranSiteID=QFGLnEolOWg-tBbDCKhWfV7ej5DkgFgWAA
Bedankt voor de tip! Ik heb ze al keer voorbij zien komen. Mag ik vragen welke maat jij gekocht hebt met maar C?
  • Rapporteren
LizaB
10 dagen geleden
Reactie op PB1
Ik ben naar de winkel gegaan en heb advies gevraagd. Ik paste bij 5 weken m’n bh’s als niet meer.. In de winkel raadde ze een voorgevormde bh zonder beugel aan. Geeft wel steun, maar geen vervelende harde beugel. Ik heb deze gekocht en ben er heel blij mee. En tip; koop een maat die nu past op het strakste gaatje, want je gaat nog groeien. Bij ongeveer 7 weken werden m’n borsten trouwens minder pijnlijk, hopelijk wordt het bij jou ook minder! https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde-bh-zonder-beugel-hope-rood-142190.html
Misschien werkt t voor mij ook wel, heb altijd bh’s van Hunkemöller. Ga eens even oriënteren... bedankt voor de tip, hopelijk wordt t bij mij ook minder volgende week!
  • Rapporteren
Ksc
10 dagen geleden
Ze kunnen nog doorgroeien tot 14 weken heb ik gelezen 🙈
  • Rapporteren
AnneO
10 dagen geleden
Mijn tepels zijn mega gevoelig, ik wou vorige week op het werk een pen in het borstzakje van mijn labjas doen, oeeeeh brrr niet doen..
  • Rapporteren
Nicole_2020
10 dagen geleden
Hier veel last van botsten en tepels. Nu voedinsgbh aan getrokken. Helpt veel
  • Rapporteren
bloem9
10 dagen geleden
Reactie op LizaB
Bedankt voor de tip! Ik heb ze al keer voorbij zien komen. Mag ik vragen welke maat jij gekocht hebt met maar C?
Ik heb maat m gekocht (heb 70 omvang)
  • Rapporteren
Eefie
10 dagen geleden
Ik vroeg me af of jullie ook herkennen dat de borsten op het ene moment groter lijken dan het andere moment?
  • Rapporteren
Lientje819
10 dagen geleden
Hier ook enorm gevoelig en soms ook echt pijn. Ik ben nu 7+2 heb 2 week geleden 2 bhs gekocht bij de hunkemoller 1 voedingsbh en 1 voorgevormde beide zonder beugels. Mijn rechtborst was altijd al groter maar die lijkt nu mega 😆 ik ben een halve buik/zij slaper maar dat lijkt nu onmogelijk doet mij veel pijn 😔
  • Rapporteren
Yousss
10 dagen geleden
Ik!! Super veel last van. Bij mijn eerste ook maar herinner dat met de eerste rond week 10 de pijn verdween. Indd losse bh’s
  • Rapporteren
Chantal Lourens
10 dagen geleden
Ja, hier ook. Hele gevoelige borsten, heb nu bh's zonder beugel aan. Maar ze zijn in 3 weken tijd echt joekels geworden, als dit zo doorgaat heb ik aan 't einde van m'n zwangerschap cup J ofzo 😂 en ik ben maar klein van stuk 😅
  • Rapporteren
LizaB
10 dagen geleden
Reactie op bloem9
Ik heb maat m gekocht (heb 70 omvang)
Oké, thanks! Ik heb D, dan zal ik een L nodig hebben denk ik en anders ruilen we hem gewoon om, haha!
  • Rapporteren
SuusK
10 dagen geleden
Tip: koop katoenen zwangerschapsbeha's. Ze zien er niet uit, maar zijn licht elastisch en knellen je borst niet af. Voor mij was dit een eye-opener bij de 1e en ik ga ze nu ook zeker weer dragen! Zelf bestelde ik ze bij een speciaalzaak.
  • Rapporteren