Pijnlijke borsten

SMBP
één maand geleden
Volgen
Haihai, Zijn er meer dames die pijn hebben aan hun borsten? Ben nu 5+ 2 weken zwanger en heb echt enorm pijnlijke borsten. Zodra ik mijn bh uit doe moet ik gelijk een sportbh aan anders ga ik kapot van de pijn. Groetjes Shannon
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Dooxx
één maand geleden
Hi! Ik had gister ook zo’n pijn aan m’n borsten en ik ben pas 5 weken. Ik wist niet wat mij overkwam, haha!
  • Rapporteren
irissuzanne
één maand geleden
Hier 7 weken en ik ervaar precies het zelfde in februari een borstvergroting gehad en dacht dag het daar aan lag, heb de verloskundige gebeld en die vertelde mij dat dit normaal is de eerste paar weken van de zwangerschap
  • Rapporteren
Eliane
één maand geleden
Ik ben 5.3 zwanger ik heb niet veel pijnlijke borsten
  • Rapporteren
Alecrim
één maand geleden
Jep hier ook. Ze zijn echt gegroeid. Een keer op een hobbelige weg gefietst zonder BH en ik wilde schreeuwen van het ongemak 😂
  • Rapporteren
Evy 1
één maand geleden
Ik heb totaal geen gevoelige borsten voorlopig. Ik heb eigenlijk nergens last van voorlopig. Enkel reuze honger. Ben 4w3d en met mijn vorige zwangerschap kroop ik omhoog van de pijn in mijn borsten. Vind het nu dan ook heel raar dat ik niks voel. Nog iemand?
  • Rapporteren
TBH
één maand geleden
Reactie op Evy 1
Ik heb totaal geen gevoelige borsten voorlopig. Ik heb eigenlijk nergens last van voorlopig. Enkel reuze honger. Ben 4w3d en met mijn vorige zwangerschap kroop ik omhoog van de pijn in mijn borsten. Vind het nu dan ook heel raar dat ik niks voel. Nog iemand?
Ik heb ook nog nergens last van eigenlijk, ben in week 5 van mijn eerste zwangerschap... vind het ook heel vreemd! Zeker als ik deze reacties lees 21 juli maar de vroege echo afwachten 😀
  • Rapporteren
Nicolekouwen
één maand geleden
Zoveel last van borsten. Me tepels zijn super gevoelig. Voel ze de hele dag door. Goed teken denk ik dan maar!
  • Rapporteren
Laura💕
één maand geleden
Me borsten zelf nog niet, maar me tepels 💥🔥🤣
  • Rapporteren
Feikje87
één maand geleden
Reactie op Alecrim
Jep hier ook. Ze zijn echt gegroeid. Een keer op een hobbelige weg gefietst zonder BH en ik wilde schreeuwen van het ongemak 😂
Heel herkenbaar..
  • Rapporteren